آیت الله محمدی تاکندی در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار:

درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد

۱۳۹۶/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۷:۵۴
کد خبر: ۵۹۹۸۸۴
درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد
آیت الله محمدی تاکندی گفت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم باز باشد و آنها با کمال میل پذیرای درخواست های مردم باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، آیت الله علی محمدی تاکندی نماینده سابق قزوین در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با سیدسعید شاهرخی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با تاکید بر لزوم توجه مدیران به درخواست های مردم اظهار کرد: مدیران برای شنیدن دردها و مشکلات مردم، سعه صدر داشته باشند و از کوره در نروند و درواقع همواره درب اتاق خود را به روی مردم بگشایند تا مردم بتوانند به راحتی مشکلات و گرفتاریهای خود را با آنها در میان بگذارند.

وی افزود: اگر حرف و خواسته مردم به حق و قانونی باشد باید مدیران آنها را انجام داده و پاسخگو باشند و در صورتیکه امکان پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردم از نظر قانونی وجود نداشت با گوش دادن به دردها و مشکلات مردم می توان آلام آنها را کاهش داد.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری در استان در ادامه با بیان حدیث و حکایتی از  قول حکما  اظهار داشت: انسان متدین باید چشمان، دهان، قلب و همه اعضای جوارح خود را شستشو و به درگاه خداوند توبه و احساس خشیت کند و مراقبت چشم و دهان خود باشد و هر سخنی را به زبان نیاورد.

آیت الله محمدی تاکندی با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: متاسفانه درقضایای انتخابات اخیر هرچه خواستند به آقای روحانی گفتند که برخی روحانیت و ائمه جمعه و جماعات هم در بین آنها بودند.

وی افزود: این نوع برخورد صحیح نبوده و نیست  و انسان باید کنترل بر دل و زبان خود داشته باشد و دائم ذکر و یاد خداوند را فراموش نکند.

حجت الاسلام امینی مشاور استاندار در امور روحانیون و جهانی پور و علیرضایی مدیران کل امنیتی و روابط عمومی استانداری در این دیدار شاهرخی را همراهی می کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز