حسن خلیل آبادی عضو شورای پنجم شهر تهران ، ری و تجریش:

شفاف سازی مسائل مالی شهرداری باید اولین گام شهردار جدید تهران باشد

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۰۸:۵۳:۵۲
کد خبر: ۶۰۰۲۷۶
شفاف سازی مسائل مالی شهرداری باید اولین گام شهردار جدید تهران باشد
حسن خلیل آبادی شفاف سازی مسائل مالی شهرداری را از اولویت های مهم شهردار جدید خواند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حسن خلیل آبادی در خصوص برنامه و اولویت های نجفی شهردار جدید تهران گفت:شفاف سازی مسائل مالی شهرداری اولین گام شهردار جدید تهران است. تدوین وارائه نمایی از مشکلات شهر تهران و وضع موجود شهرداری گام دیگر شهردار جدید به شمار می رود.

وی با تاکید براینکه در این میان شفاف سازی مسائل مالی شهرداری تهران بسیار مهم است ادامه داد: مسائل فرهنگی تهران در حوزه های مختلف و حقوق و روابط شهروندی موارد دیگری است که نجفی باید در دستور کار خود قرار دهد، همچنین وی باید همه تلاش خود را برای شهری آرام به کار ببرد تا شهروندان تهران از آرامش و آسایش روحی لازم برخوردار شوند.

عضو شورای پنجم شهر تهران نجفی را مدیری لایق و باهوش و با سابقه خواند و گفت:نجفی سابقه 6 سال عضویت در شورای شهر را داشت و به مسائل شهری مسلط و آشناست،  اما در بهینه سازی نیروی انسانی باید برنامه هایی را مورد پیگیری و اجرا قرار دهد که منجر به توانمندی نیروهای انسانی در ساختار شهرداری تهران شود.

وی ادامه داد: نیروهایی که از توانمندی لازم در حیطه مسئولیت خود در شهرداری برخوردارند باید بمانند. به نظر دلیلی بر عدم فعالیت آنها با ورود شهردار جدید وجود ندارد. اما نیروهایی که بدون ارتباط با جایگاه و منصب شغلی شان وارد شهرداری شدند این نیروها باید جای خود را به افراد متخصص و صاحب تجربه بدهند.در واقع شهردار جدید می تواند از نیروهای کارآمد، خوش فکر و باسابقه در شهرداری استفاده کند اما مشکل نجفی غیر از افراد ناهمسو با خط مشی اصلاحات، نیروهایی هستند که از سایر سازمان ها در شهرداری وجود دارند شهردار جدید باید این افراد را به گونه ای سازماندهی کند و افراد کارآمد را در شهرداری جایگزین این نیروها کند.

وی در پایان گفت:شهردار جدید برای استفاده از نیروهای اصلاح طلب در شهرداری هیچ معذوریتی ندارد. زیرا تصمیم گیرنده اصلی در رابطه با استخدام مدیران و نیروها، شورا و سپس مدیریت شهرداری است. اما بدون تردید خواست مردم ارجح تر از خواسته شورا و شهرداری است. زیرا مردم تهران به یک تغییر اساسی در روند فعلی مدیریت شهرداری رای دادند و با رای معناداری شورای پنجم را برگزیدند. بنابراین کسی نمی تواند با خواسته مردم تهران تقابل کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز