معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی اردبیل:

طرح جامع منطقه نمونه گردشگری «بولاخلار» نیر تهیه شد

۱۳۹۶/۰۵/۲۴ - ۱۴:۰۸:۴۳
کد خبر: ۶۰۰۵۷۳
طرح جامع منطقه نمونه گردشگری «بولاخلار» نیر تهیه شد
معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان اردبیل از تهیه طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاخلار نیر خبر داد.

به گزارش برنا،عسگر سنگی ظهر سه شنبه در کارگروه میراث فرهنگی اردبیل تصریح کرد: این طرح با هدف ایجاد اشتغال، توسعه صنعت توریسم و شناسایی توان گردشگری منطقه تهیه شده است.

وی به استفاده از آمایش سرزمین در تهیه این طرح اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های تفریحی، اقامتی و گردشگری با اولویت گردشگران بین راهی و کوتاه مدت در این طرح گنجانده شده است.

معاون سرمایه گذاری میراث فرهنگی استان با اشاره به بررسی نحوه ساماندهی مناطقی از این دست حتی در سطح جهانی ادامه داد: چشم انداز بخش گردشگری منطقه تعریف شده و ضروری است با بررسی بیشتر این طرح در کارگروه میراث فرهنگی به تصویب برسد.

سنگی همچنین به تهیه طرح جامع گردشگری برجلو مشگین شهر نیز اشاره کرد و گفت: این طرح نیز با هدف توسعه گردشگری منطقه توسط و سرمایه گذار تهیه و مشکلات قبلی آن رفع شده است.

در این جلسه معاون امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به مطلوب بودن طرح جامع منطقه نمونه گردشگری بولاخلار نیر گفت: ضروری است روند قانونی تصویب طرح طی شود.

جعفر فهیمی اضافه کرد: بعد از تصویب شهرداری می بایست برنامه های خود را در منطقه مشخص کند و در صورتی که برنامه اجرایی نداشته باشد، منطقه از قرق شهرداری خارج خواهد شد.

وی به پتانسیل گردشگری منطقه تاکید کرد و گفت: انتظار می رود طرح جامع بتواند استفاده هر چه بهینه از پتانسیل منطقه را موجب شود.

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز