شهردار باقرشهر در مراسم تجلیل از خبرنگاران :

باقرشهر با توجه به اهتمام دولت مردان و آرمان خواهی مردم به یک نقطه کارامد و آبرومند تبدیل شده است

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۰۸:۰۹:۲۹
کد خبر: ۶۰۱۷۰۰
باقرشهر با توجه به اهتمام دولت مردان و آرمان خواهی مردم به یک نقطه کارامد و آبرومند تبدیل شده است
سعید استاد فرج در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت:باقرشهر با توجه به اهتمام دولت مردان و آرمان خواهی مردم به یک نقطه کارامد و آبرومند تبدیل شده است .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ، مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور شهردارباقرشهر ،دکتر حبیبی ،حسین حبیب زاده ،محمد جانبزرگی و ابوطالب بقرایی اعضای شورای اسلامی باقرشهر ،امین بابایی مشاور فرماندار و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان ری ،مدیران شهری ، خبرنگاران و فعالان عرصه اطلاع رسانی در ساختمان اداری شورای اسلامی باقرشهر برگزار شد.

شهردار باقرشهر ضمن تشکر از  تلاش های خبرنگاران دست به قلم که همواره در عرصه اطلاع رسانی آنها را یاری کرده اند گفت:

بسیار خوشحالم که امروز بعد از بیست سال در باقرشهر شاهد شهری آباد هستیم که وقتی به کارنامه چهار ساله خود در این دوره نگاه می کنیم احساس رضایت داریم که با بکارگیری دانش ، تخصص و تجربه در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، وقت شهروندان را هدر نداده ایم و تحولات عظیمی که امروز بسیار در شهر نمایان است به دلیل نقش طلایی و موثر شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر است .

سعید استاد فرج با اشاره به اینکه باقرشهر یک خطه غرورآفرین شده است ؛ یادآور شد : امروز باقرشهر با توجه به اهتمام دولت مردان و آرمان خواهی مردم به یک نقطه کارامد و آبرومند تبدیل شده است که این امر با دانش و تجربه و تخصص مجموعه شهرداری میسر شده که در سرنوشت مردم این خطه نقش بسزایی داشته است .

وی در ادامه تصریح کرد : باعث افتخار است که توانسته ایم دو فعالیت فرهنگی بسیار مهم از زندگی شهید خلبان حسین چله دوان و شهید عبدالمحمد در شهر که فرزندان غیور باقرشهر هستند ، انجام داده و برای آیندگان به یادگار بگذاریم .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز