بیانیه شورای اصلاح طلبان استان در حمایت از شهردار منتخب مشهد

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۰:۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۱۸۶۸
بیانیه  شورای اصلاح طلبان استان در حمایت از شهردار منتخب مشهد
بیانیه شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی در حمایت از مهندس قاسم تقی زاده خامسی، شهردار منتخب شورای پنجم شهر مشهد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

پیروزی درخشان و معنادار لیست امید اصلاح طلبان در شورای کلان شهر مشهد در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 مرهون آگاهی و مشارکت حداکثری مردم، انسجام درونی جبهه اصلاحات و برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و آرام می باشد. این تجربه ارزشمند، شورای پنجم شهر مشهد را بر آن داشت تا در اقدامی بدیع و شفاف، فرآیند انتخاب شهردار را در یک روند دموکراتیک و مردمی به پیش ببرد.

از میان 22 کاندیدای اولیه و داوری منتخبان مردم در شورای شهر 6 نفر از برگزیدگان به مرحله دوم راه پیدا نموده و بر اساس معیارهای کارآمدی، پاکدستی، اصلاح طلبی و برنامه محوری با یکدیگر به رقابت پرداختند. با پخش مستقیم و زنده گفتگوها از طریق شبکه های اجتماعی، مردم نیز در جریان ارائه رویکرد، عملکرد و برنامه های اجرایی آنان قرار گرفتند.هم چنین مکانیزم تغییر شیوه اداره و مدیریت شهر و شهرداری مشهد که در صدر مطالبات مردم قرار داشته است، در معرض قضاوت نخبگان و مدیران حوزه های تخصصی شهری قرار گرفت. در مرحله دوم با انصراف کریمانه 3 نفر از گزینه ها برای کمک به اتحاد و اجماع، 2 نفر از مبرزترین چهره های ملی و استانی، خوشنام و دارای سوابق طولانی عرصه خدمت در صحنه باقی ماندند. آقایان دکتر غلام رضا انصاری و مهندس تقی زاده خامسی در مرحله نهایی از راهبردهای عملیاتی خود برای اداره بهتر شهر و شهرداری مشهد دفاع نموده و پس از تشکیل جلسه غیر علنی با حضور منتخبان مردم در تالار شهر به سؤالات آنان پاسخ دادند. پس از استمزاج و شور نهایی، آقای دکتر انصاری بزرگوارانه انصراف داده و آقای مهندس تقی زاده با 15 رأی منتخبان شورای پنجم به عنوان شهردار جدید مشهد انتخاب گردیدند.

اینک به منظور آماده سازی بستر خدمت و سکانداری پایتخت فرهنگی و معنوی ایران و جهان اسلام، توسط آقای مهندس تقی زاده، مدیری کارآزموده، متخصص و صاحب ایده های جدید بر اساس شهروند محوری و توانمندسازی شهروندان، از همه گروههای اجتماعی، سرمایه گذاران، انجمن های صنفی و تخصصی مرتبط با مدیریت و عمران شهری، احزاب سیاسی، سازمان های غیر دولتی و سایر اقشار فرهنگی، نهادهای تأثیرگذار بر توسعه پایدار شهر، تقاضا داریم تا در حمایت عملی از شهردار منتخب شورا به میدان آمده و شهر دلپذیر و سرافراز مشهد را یاری نمایند. بدیهی است، نظارت عالیه نهاد شورای شهر، مطالبه گری مردم، زنان و جوانان، پاسخگویی شهرداری و همکاری دستگاه های اجرایی، دولتی و بخش خصوصی، می تواند آینده ای روشن، امیدبخش و پیشرفته را برای شهر امام رضا (ع)، رونق زندگی و نشاط شهروندان مشهدی فراهم آورد. ان شاالله

                                            

شورای اصلاح طلبان استان خراسان رضوی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز