رییس بسیج رسانه استان قزوین در بازدید از برنا:

بسیج رسانه نگاهی فراجناحی دارد

۱۳۹۶/۰۵/۲۸ - ۱۴:۲۴:۳۶
کد خبر: ۶۰۱۹۹۰
بسیج رسانه نگاهی فراجناحی دارد
محمد کشاورز در بازدید از خبرگزاری برنا گفت: انتقاد سازنده می تواند راهگشا باشد همانگونه که انتقاد مخرب موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، محمد کشاورز رییس بسیج رسانه قزوین با حضور در دفتر خبرگزاری برنا و بازدید از قسمت های مختلف این خبرگزاری با اشاره به پرهیز از سیاسی کاری در این سازمان گفت: هرکسی نگاه انقلابی داشته باشد در قالب بسیج و انقلاب و... می گنجند و بسیج رسانه قزوین هم در برخورد با موضوعات مختلف این رویکرد را در پیش گرفته است.

22222

کشاورز با اشاره به نگاه فراجناحی رهبری ادامه داد: به زعم ایشان هیچ فرقی بین اصولگرا و اصلاح طلب وجود ندارد و در واقع بسیج از رهبری خط می گیرد.

وی اذعان کرد: البته بسیج برای خود خط قرمزهایی هم دارد و معتقد است در برخورد با معاندان نظام باید محکم بود و برخورد قاطعی با آنها کرد.

کشاورز با تاکید بر لزوم ایجاد فضای انتقاد و هم افزایی بیان کرد: درصدد هستیم تا همه سلایق را با خود همراه کنیم چرا که در راس نظام نگاه حزبی وجود ندارد.

وی به بیان رهبری در مراسم تنفیذ مبنی بر استفاده رییس جمهور از همه سلایق برای پیشبرد اهداف کشور اشاره و خاطرنشان کرد: به گفته رهبری برای حرکت روبه رشد انقلاب به همه سلایق نیاز داریم و در این راستا بسیج رسانه آماده هرگونه همکاری با همه اقشار و رسانه هاست.

رییس بسیج رسانه قزوین با استقبال از انتقاد سازنده خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده می تواند راهگشا باشد همانگونه که انتقاد مخرب موجب ایجاد فضای یاس و ناامیدی در کشور می شود.

کشاورز با تاکید بر عدم تخریب ادامه داد: همه مسوولان اعتقاد ویژه ای به خبرنگاران و رسانه ها دارند و معتقدیم این قشر می تواند کمک شایانی به سازمان های مختلف در راستای دستیابی به اهدافشان کند.

امیر رجبی سرپرست خبرگزاری برنا هم در این بازدید ضمن تشکر از اهالی بسیج رسانه و توجه ای که به این حوزه وجود دارد گفت: امیدواریم بسیج رسانه نگاه باطنی و محتوایی به رسانه ها داشته باشد و به کار محتوایی و عمیق در سطح رسانه ها بپردازد و با رفتار و مشی دلسوزانه ای که دارد تاثیری نرم بر حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشد.

 رجبی با بیان اینکه همه باید انتقادپذیر باشیم اضافه کرد: رسانه ای که از تملق و چابلوسی دوری می کند و به انتقاد سازنده می پردازد باید مورد حمایت همه خصوصا بسیج و سپاه قرار بگیرد چراکه رسانه ها و مطبوعات هدف والایی جز اصلاح امور ندارند.

33333333333

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز