معاون ورزش بانوان وزارت ورزش وجوانان در گفت وگو با برنا:

افزایش خانه های تخصصی در لرستان /طراحی برنامه های ویژه برای ورزش بانوان /افزایش سهم بانوان ملی پوش تا پایان سال ۹۶

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۱۵:۳۳:۰۰
کد خبر: ۶۰۴۳۴۹
افزایش  خانه های تخصصی در لرستان /طراحی برنامه های ویژه  برای ورزش بانوان /افزایش سهم بانوان ملی پوش تا پایان سال ۹۶
فریبا محمدیان در گفت وگو با برنا گفت:باید تا پایان سال 96 سهم بانوان ملی پوش را رشته های مختلف افزایش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛محمدیان صبح امروز بااشاره به سفر یک روزه خود به استان لرستان اظهار داشت: این سفرجزء برنامه های ادواری وماموریتی ورزش بانوان در بخش ستادی محسوب می شود  که  ما  باسفر به استانهای کشور از نزدیک با مسائل ومشکلات وهمینطور با توانمندی های همکارانمان در استانها وشهرستانهای تابعه هراستان آشنا می شویم .

وی افزود: چنانچه اقدامات ویژه وخلاقانه ایی در ورزش این استانها وجود  داشته باشند وظیفه ما است از آنها قدردانی کنیم وچنانچه با مشکل خاصی مواجه باشند بازهم وظیفه داریم آن مشکلات را حل کنیم .

محمدیان با بیان اینکه در سفر امروز خود به لرستان شاهد تلاش های شبانه روزی وموفقیت چشمگیری در این استان بودم، یادآورشد: در کمتر استانی از کشور  این تعداد خانه های تخصصی برای رشته های مختلف ورزشی به طور جداگانه دیده ام وهمچنین  روسای هیات های مختلف ورزشی که غالبا مدیران توانمند ی با برنامه های درازمدت بودند.

وی با تاکید براینکه حوزه ورزش بانوان برنامه های ویژه ایی را در راستای سیاست های کلی مقام عالی وزارت طراحی کرده است ،خاطر نشان کرد: تا پایان سال 96 یک سری برنامه های کوتاه مدت داریم و هرسال برنامه های اختصاصی به آن اضافه می شود وبرنامه های قبلی هم استمرار خواهد داشت.

محمدیان بااشاره به اینکه چند ماه گذشته  دستورالعمل برنامه های ورزش بانوان را در دو بخش شهری وروستایی به استانها ابلاغ کردیم  اظهارکرد: با توجه به گزارش امروز مسئول بانوان استان لرستان  حاکی بخش گسترده ایی ازاین برنامه ها در لرستان  در حال اجرا است که جا دارد در این خصوص از جناب دکتر عزیزپور تشکر وقدرانی کنم .

وی تاکید کرد: باید تا پایان سال 96 سهم بانوان ملی پوش رادر رشته های مختلف  افزایش دهیم وطبق گزارشی که به من دادند در پنج ماه اول سال افزایش قابل توجهی در این حوزه هم وجود داشته است.

محمدیان در ادامه ابراز امیدواری  کرد که هم مشارکت بیشتر بانوان این استان را درنیمه دوم سال ببینیم وهم موفقیت های حوزه قهرمانی را با توجه به رویداد های مختلفی که پیش رو داریم در این استان شاهد باشیم.

معاون ورزش بانوان وزرات ورزش وجوانان در ادامه  به غیرفعال بودن برخی از رشته های درورزش بانوان حوزه استانها  وتوجه به  برنامه آمایش ورزش بانوان اشاره کردوگفت: همه مدیران علاقه مند هستند که بانوان ومخاطبین در همه رشته های ورزشی موفق باشند ولی گاهی مواقع در جوامع خاص شهری یا روستایی یا اقوام  واقلیم های خاص اقبال عمومی به برخی از رشته ها بیشتر است لذا مدیران سعی می کننددر این فضای اجتماعی کمک  کنندتا پاسخگوی این اقبال عمومی باشند .

محمدیان یادآورشد: اگر برخی از رشته ها مورد استقبال قرار نمی گیرند طبق بررسی مسیر هزینه- مدیران به طرف   سرمایه گذاری روی این رشته ها نمی روند بلکه آن را به سمت رشته های که فعالیت بیشتری وجود دارد  تغییر می دهند.

وی اضافه کرد: با توجه به گزارشهایی  که  امروز در لرستان به من ارائه شد وبا گزارشهای کشوری نیزهمپوشانی دارند در لرستان بانوان در رشته هایی چون والیبال ،جودو ،اسکواش ،تکواندو تنیس روی میز فوتسال بانوان وهمچنین ورزش های عشایری وروستایی  فعالیت های گسترده ایی دارند.

محمدیان در پایان  عنوان کرد: خانه های تخصصی برای غالب رشته ها وجود دارد  وایجاد این خانه ها در برخی از رشته های دیگر نیز در دستور کار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز