‍ رییس پلیس آگاهی استان قزوین خبر داد؛

باند کلاهبرداری در قزوین منهدم شد

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۰۸:۲۱
کد خبر: ۶۰۵۰۲۴
باند کلاهبرداری در قزوین  منهدم شد
رییس پلیس آگاهی استان قزوین از انهدام باند کلاهبرداری در قزوین که با وعده تهیه وام میلیاردی با سود کم از افراد کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سرهنگ آرش مرادی رییس پلیس آگاهی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: با ارجاع پرونده ای از مراجع قضائی مبنی برکلاهبرداری از یک شهروند قزوینی به مبلغ 500میلیون ریال ،موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این پرونده، کلاهبرداران با معرفی خود به عنوان شاغل در دستگاه دولتی و با نفوذ در ادارات می توانند تسهیلات میلیاردی با سود کم تهیه کنند شاکی را تطمیع و با اخذ مدارک لازم و اخذ یک فقره چک 500میلیون ریالی از فرد و با دادن وعده در موعد مقرر، چک شاکی را وصول و متواری می شوند.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی قزوین با انجام تخقیقات و اقدامات اطلاعاتی لازم یکی از کلاهبرداران را در استان گیلان شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضائی در یک اقدام ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در مواجه با شاکی پرونده، به کلاهبرداری از وی به مبلغ 500میلیون ریال، با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران همدستان متهم را نیز در قزوین شناسایی و آنان را دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز