با عرضه محصولات و برپایی غرفه ای چشم نواز صورت گرفت؛

حضور اتحادیه تعاون روستایی قزوین در نخستین نمایشگاه صنعت میوه

۱۳۹۶/۰۶/۰۴ - ۱۴:۳۵:۱۱
کد خبر: ۶۰۵۰۵۸
حضور اتحادیه تعاون روستایی قزوین در نخستین نمایشگاه صنعت میوه
اتحادیه تعاونی روستایی استان قزوین در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور و نخستین اجلاس سراسری نقش مدیریت پیشرفته در توسعه پایدار صنعت میوه در تهران حضوری موفق داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، اتحادیه تعاونی روستایی استان قزوین در نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور و نخستین اجلاس سراسری نقش مدیریت پیشرفته در توسعه پایدار صنعت میوه در تهران حضوری موفق داشت.

فرهاد شاهنظری مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان قزوین با بیان اینکه این نمایشگاه به اهتمام نظام صنفی کشاورزی کشور برگزار شده است، اظهار کرد: توجه و حمایت از تولیدات داخلی و رسیدن به خود اتکایی و خود کفایی در تولیدات کشاورزی ضروری است.

 این مسوول با اشاره به جایگاه استان قزوین در تولید محصولات کشاورزی و پتانسل های خوب موجود در بخش کشاورزی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه  آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان است.

شاهنظری عنوان کرد: اتحادیه تعاون روستایی  محصولات شاخص استان قزوین شامل فندق، زغال اخته، عدس، کشمش آفتابی و تیزابی، گل گاوزبان، سماق، زیتون، آبغوره و.... را در این نمایشگاه عرضه کرده است.

وی با بیان اینکه شرکت دانش بنیان نهال گستر رویان آبیک هم در این نمایشگاه شرکت کرده است، افزود: باید توانمندی ها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی معرفی شود.

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت میوه کشور از 31 مرداد تا سوم شهریور در هتل المپیک تهران در حال برگزاری است.

تعاون روستایی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز