فرمانده کل نیروی انتظامی در همدان:

نیروی انتظامی در مرزها مقتدرانه برخورد می‌کند

۱۳۹۶/۰۶/۰۶ - ۱۴:۳۱:۴۳
کد خبر: ۶۰۶۱۰۲
نیروی انتظامی در مرزها مقتدرانه برخورد می‌کند
فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی در مرزها مقتدرانه برخورد می‌کند و اجازه ورود به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نمی‌دهد.

  به گزارش خبرگزاری برنا ؛ سردار حسین اشتری صبح دوشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه یاد و خاطره سردار همدانی هیچ موقع فراموش نمی شود، گفت: همدان استان ولایت مدار و دارالمجاهدین است و در ورود به آن یاد سردار همدانی می افتیم.

وی افزود: استان همدان در طول انقلاب و دفاع مقدس در کمک و حمایت همواره پیشتاز بود و شهید همدانی به عنوان یک شجاع و اخلاق مدار همواره اسوه و نمونه بود و خدمات بسیاری برای امنیت ایران اسلامی داشت که خون او نیز تاثیر بسیاری در ارتقای روحیه معنوی و جهادی در کشور و در همدان داشت.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه از ویژگی های شهید همدانی اخلاص او بود، تاکید کرد: صفات بارز ایشان اخلاص و عشق به ولایت بود و با تمام وجود خود را سرباز ولایت و مقام معظم رهبری می دانست و مشتاق خدمت کردن بود و می گفت مایل هستم در عمر خود هر چه قدر که می توانم خدمت کنم.

سردار اشتری با اشاره به اینکه کسی که در راه خدا تلاش می‌کند اجر خود را می‌گیرد، عنوان کرد: شهید حججی ۲۵ سال سن داشت و خبر شهادتش دردفاع از سوریه در داخل و خارج کشور انعکاس پیدا کرد و چنان کار بزرگی کرد که کارهای دشمنان نظام خنثی شد.

وی بابیان اینکه باید از شهدا درس بگیریم و راه آن ها را ادامه دهیم تا شرمنده شهدا نباشیم، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است و تراز نیروی انتطامی باید در تراز جمهوری اسلامی باشد.

سردار اشتری با تاکید بر اینکه پلیس جمهوری اسلامی باید در شان و منزلت و جایگاه جمهوری اسلامی باشد، ادمه داد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری «اقتدار توأم با مهربانی است» و نیروی انتظامی سعی در اجرای این رهنمودها دارد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی با کسانی که مخل امنیت هستند مقتدرانه برخورد می کند، گفت: نمی‌توانیم شاهد آن باشیم که یکسری افراد در شهرها و مرزها باعث ناامنی شوند.

سردار اشتری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ کیلومتر مرز دارد و نیروی انتظامی در مرزها مقتدرانه برخورد می‌کند و اجازه ورود به اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر را نمی‌دهد، گفت: سپاه و ارتش نیز در مرزها مسئولیت دارند.

وی باتاکید بر اینکه هیچ سازمان و نهادی به لحاظ تنوع ماموریت و گستردگی مانند نیروی انتظامی نیست و باید به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمت باشد، گفت: بیشتر مردم در طول روز به شکلی با نیروی انتظامی ارتباط دارند و باید به آنها خدمات ارائه دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه وظیفه نیروی انتظامی حفظ و ارتقای امنیت و آرامش است، عنوان کرد:  امنیت بالاترین نعمت برای مردم کشور است و به اندازه اهمیت این ماموریت، نیروی انتظامی نیز باید ظرفیت انجام آن را داشته باشد.

سردار اشتری در ادامه بااشاره به اینکه انتخابات و به خصوص انتخابات ریاست جمهوری بسیار حساس بود و عده ای نگران ایران و عده ای به فکر ایجاد ناامنی در کشور بودند، گفت: مقام معظم رهبری فرموده بودند انتخابات باید درامنیت بالا برگزار شود که مسئولیت مستقیم انتخابات نیز به عهده نیروی انتظامی بود و کارها به خوبی انجام و سعی شد با تمام قوا و ظرفیت و بدون ایجاد شائبه طرفداری در کشور، انجام وظیفه شود.

وی بابیان اینکه یک سال  قبل از انتخابات برنامه ریزی صورت گرفت تا در سراسر کشور انتخابات به خوبی برگزار شود، گفت: در دوران انتخابات حتی درگیری‌های محلی نیز کاهش یافته بود.

فرمانده نیروی انتظامی کشور باتاکید بر اینکه تا کنون با خدمات نیروی انتطامی هیچ اتفاقی در کشور نیفتاده است، گفت: امنیت جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی و پایدار است که آن را مدیون مقام معظم رهبری و انسجام نیروهای مسلح و هماهنگی در شورای تامین استان ها هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وضعیت خوبی در کشور دارد، عنوان  کرد: مسیر حرکت درست و روبه جلو است هرچند کمبودهایی نیز وجود دارد که باید رفع شود.

وی با بیان اینکه حمایت از ارزش ها و پیمودن راه در مسیر انقلاب و ولایت هدف اصلی است، گفت: نیروی انتظامی یک مجموعه انسان محور و جامعه محور است و بر سرمایه خود تکیه دارد.

سردار اشتری با تاکید براینکه اعتماد مردم بالاترین سرمایه نیروی انتظامی است، گفت: مقبولیت و محبوبیت نیروی انتظامی نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه احساس امنیت و آرامش و امنیت مردم در کشور ارتقا یافته است، عنوان کرد: سال گذشته زمان جابجایی فرمانده نیروی انتظامی استان همدان بود که بنا به شرایط موجود حکم وی یک سال تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ استان جابجایی داشتیم تا کارها با انرژی بیشتر و برنامه های بهتر پیش رود، گفت: برنامه‌های یک ساله به استان ها ابلاغ شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز