کسب مقام سوم رقابت های علمی_تخصصی دبیران تربیت بدنی کشور توسط دو دبیر تربیت بدنی لرستانی

۱۳۹۶/۰۶/۰۷ - ۰۹:۴۴:۰۹
کد خبر: ۶۰۶۳۶۴
کسب  مقام سوم رقابت های علمی_تخصصی دبیران تربیت بدنی کشور توسط دو دبیر تربیت بدنی لرستانی
بتول فرج الهی و آذر مرادی دبیران تربیت بدنی شهرستان الشتر مقام های سوم رده های سنی سوم و پنجم بیست و هشتمین دوره رقابت های علمی_تخصصی دبیران تربیت بدنی سراسر کشور را که یکم تا ششم شهریور ماه سال جاری به میزبانی استان همدان برگزارشد ؛ کسب کردند.

به گزارش اخبرگزاری برنااز لرستان ،  معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان در این خصوص اظهارداشت: این رقابت ها با حضور  155و دبیر تربیت بدنی از 32استان کشور  در دو بخش علمی و عملی و مهارت های ورزشی در 5 رده سنی برگزارشد .

فرید بهرامی گفت: اعضای شرکت کننده در 9 مهارت ورزشی اعم از والیبال، بسکتبال، هندبال، فوتسال، بدمینتون، تنیس، طناب زنی، آمادگی جسمانی و ماده 1600متر دو و میدانی  در طی چهار روز به رقابت پرداختند.

وی افزود: با برگزاری مرحله علمی این مسابقات ، همه شرکت کنندگان در این رقابت ورزشی، توانمندی خود را در مرحله عملی و در رشته های مختلف به نمایش می گذارند.

بهرامی در پایان هدف از برگزاری این رقابت ها را  کیفیت بخشی دروس ورزشی ، ایجاد انگیزه در بین نیروی انسانی، شور و نشاط در بین معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان، تقویت روحی و جسمی  ذکر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز