برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین جامعه پزشکی به مناسبت روز پزشک و داروساز

۱۳۹۶/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۰:۲۸
کد خبر: ۶۰۹۶۴۴
برگزاری مراسم تجلیل از منتخبین جامعه پزشکی به مناسبت روز پزشک و داروساز
مراسم تجلیل از منتخبین جامعه پزشکی به مناسبت روز پزشک و داروساز با حضور جامعه پزشکی استان در تالار فرهیختگان دانشگاه آزاد بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رییس سازمان نظام پزشکی خراسان شمالی در آغاز این مراسم گفت: این مراسم به پاس بزرگداشت حرمت و جایگاه جامعه پزشکی و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه سال برگزارشد.

دکتر" محمدرضا انصاری مود" افزود: پیشرفت های حوزه سلامت طی سالیان اخیر در مقایسه با سال های گذشته برکسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: امروزه درجایگاهی قرارگرفته ایم که خوشبختانه دغدغه بیمار شدن وجود ندارد.

وی با بیان این که درصد بالایی از هزینه های درمان را دولت می پردازد، اظهارداشت: حرمت بیمار و پزشک و مباحث مرتبط با سلامت در میان جامعه بسیار ویژه و مقدس است.

وی عنوان کرد: ما معتقدیم پزشکان و داروسازان که خدمات بالینی انجام می دهند دربخش خصوصی باید توانمندتر ظاهرشوند.

وی خاطرنشان کرد: رقابت بخش خصوصی و دولتی باعث می شود که ارتقای کیفیت درمان داشته باشیم.

دکتر " انصاری" به پیروزی و موفقیت ائتلاف فراگیرجامعه پزشکی خراسان شمالی در انتخابات سازمان نظام پزشکی کل کشور اشاره کرد و گفت:خراسان بزرگ ٥ سهمیه را با اتحاد و انسجام از آن خود کرد .

وی تاکید کرد: خدمتگزاران جامعه سلامت باید امید به آینده را تقویت کنند و با ارایه خدمات بهینه نسل خوبی را به آیندگان تحویل دهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز دراین مراسم اظهار داشت : جامعه سالم همیشه محور توسعه بوده و توسعه پایدار با انسان سالم امکان پذیر است .

دکتر " علی حق بین" به تغییرات چشمگیر حوزه سلامت و برکات طرح تحول سلامت اشاره کرد و گفت: کاهش پرداختی ازجیب بیمار مهمترین و اصلی ترین هدف طرح تحول سلامت در حوزه درمان بود.

وی تصریح کرد: بیشترین خیرین وکمترین خطاکاران درجامعه ما پزشکان هستند که متاسفانه همیشه مخفی مانده است.

وی ضمن تبریک به گروه پزشکان و داروسازان اظهارداشت: سختی های خانواده پزشکان بسیار زیاد است و درصد بسیاری ازموفقیت های جامعه پزشکی به شکیبایی و ، حمایت و همراهی خانواده بستگی دارد.

وی به پیروزی ائتلاف فراگیر جامعه پزشکی استان اشاره نمود و عنوان کرد: باعث افتخاراست که از٥ عضو منتخب در استان های خراسان ، ٣ عضو مربوط به خراسان شمالی بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز