مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان:

برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور ٣٠٠ ناشر کشوری

۱۳۹۶/۰۶/۱۶ - ۱۲:۵۵:۳۲
کد خبر: ۶۱۰۴۱۱
برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان لرستان با حضور ٣٠٠ ناشر کشوری
حجت الاسلام حمید رضا حنان گفت : یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان لرستان با حضور ٣٠٠ ناشر کشوری از اواخر شهریور تا اولیل مهر ماه سال جاری در خرم آباد برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ، حجت الاسلام حمید رضا حنان در جلسه ی کارگروه فرهنگی اجتماعی استان که به ریاست معاونت سیاسی امنیتی استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت و جایگاه کتاب در زندگی بشر ، گفت : اهمیت دادن به کتاب به اندازه رسالت کتاب مهم است.

وی افزود: رسالت کتاب تقویت حوزه فردی، اجتماعی، دانش، علم، دینداری و اخلاق است و باید این حوزه را تقویت کنیم.

حنان  با اشاره به اینکه چنانچه فضای مجازی با کتاب مکمل باشند یعنی کتاب مرجع فضای مجازی باشد توانسته‌ایم به موفقیت برسیم، یادآورشد: در این چند سال اخیر شاهد فعالیت‌ و خدماتی خوبی از سوی دولت در زمینه ی رشد چاپ کتاب در همه حوزه‌ها و همچنین آزادی در چاپ و نشر کتاب بودیم .

وی یادآورشد:در سال گذشته ۱۶۵ عنوان کتاب در استان به چاپ رسیده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال از مرز ۲۰۰عنوان کتاب خواهد گذشت.

حنان   از برپایی یازدهمین نمایشگاه کتاب استان تا پایان شهریور ماه خبر داد و عنوان کرد :  این نمایشگاه از ٢٩ شهریور تا ٤ مهر ماه با حضور ۳۰۰ناشر از سراسر کشور در مصلای الغدیر خرم‌آباد  برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت بازدید از نمایشگاه کتاب صبح ها از ساعت ٩ تا ١٢ و عصر ها از ١٦ تا ٢٠ در محل برگزاری حضور یابند . 

وی همچنین  با اشاره به تخفیف ٣٠ درصدی آثار ارائه شده در یازدهمین نمایشگاه کتاب استان ،  اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب رویدادی فرهنگی بزرگی است که در طول دولت تدبیر و امید برای چهارمین سال متوالی در استان به اجرا در آمده است .

حنان اظهارکرد: انتظار داریم سایر دستگاه های اجرایی استان به خصوص دستگاه های فرهنگی نیز در برگزاری این رویداد مشارکت داشته باشند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز