فرمانداری خلخال:با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می شود

۱۳۹۶/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۲:۰۷
کد خبر: ۶۱۳۱۹۴
فرمانداری خلخال:با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد می شود
جانشین فرماندار خلخال:بمنظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و گسترش بی رویه و خارج از قاعده شهر در اراضی خارج از محدوده شهرداری خلخال ملزم به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در بدو اقدام از سوی افراد خاطی و قانون شکن و نیز نصب تابلوهای هشدار در مناطق خارج از محدوده قانونی شهر و زمین های با کاربری غیرمسکونی است.

به گزارش برنا، احمد قنبری  در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری خلخال افزود: در حال حاضر 45 هکتار از مساحت خلخال در مناطق مختلف این شهر از جمله مسیر جاده قدیمی خلخال به خوجین ، منطقه بالای مسجد 14 معصوم ، حوالی خیابان سلیمان خاطر ، جاده روستای سنجبدله و حاشیه جاده امامزاده سید دانیال به عنوان سکونت گاه غیر رسمی شناسایی شده است.
او گفت: تلاش می شود با ساماندهی این مناطق اهالی این سکونت گاهها نیز همانند سکونت گاههای رسمی سایر مناطق شهر از خدمات شهری مساوی شهرداری برخوردار شوند.
وی افزود: انجام معاملات ملکی مربوط به اراضی با کاربری کشاورزی و فضای سبز برای احداث مناطق مسکونی در بنگاههای معاملات ملکی خلخال ممنوع است.
او همچنین اظهار کرد: علت ایجاد سکونت گاههای غیر رسمی در مناطق مختلف شهر در گذشته و نابسامانی بوجود آمده در این گونه مناطق خارج از محدوده قانونی شهر سود جویی افراد سودجو و فرصت طلب در فروش اراضی با کاربری غیر مسکونی و خارج از محدوده قانونی شهر به مردم و ساخت و سازهای شبانه از سوی خریداران و واگذاری انشعاب آب ، برق و گاز غیرمجاز به صاحبان این واحدها است.
وی گفت: بر اساس قوانین جدید مربوط به ستاد بازآفرینی پایدار شهری ضمن جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی داخل و خارج از محدوده قانونی شهر واحدهای مسکونی ایجاد شده در سکونت گاههای غیر رسمی ساماندهی می شوند.
قنبری اظهار کرد: بمنظور پیشگیری از ساخت و ساز غیرمجاز و گسترش بی رویه و خارج از قاعده شهر در اراضی خارج از محدوده شهرداری خلخال ملزم به برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در بدو اقدام از سوی افراد خاطی و قانون شکن و نیز نصب تابلوهای هشدار در مناطق خارج از محدوده قانونی شهر و زمین های با کاربری غیرمسکونی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز