استاندار فارس:

حمل و نقل هوایی مهم ترین مولفه در زمینه گردشگری می باشد

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۰۷:۴۷:۴۳
کد خبر: ۶۱۴۶۳۲
حمل و نقل هوایی مهم ترین مولفه در زمینه گردشگری می باشد
استاندار فارس گفت: یکی از زیر ساخت های مهم گردشگری حمل و نقل در زمینه های جاده ای، ریلی و هوایی بوده که حمل و نقل هوایی مهم ترین مولفه در این حوزه به شمار می رود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، اسماعیل تبادار، در بازدید از ترمینال خارجی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان فارس در حوزه گردشگری، ضرورت دارد زیر ساخت های لازم فراهم باشد که بازدید امروز از ترمینال خارجی فرودگاه شیراز به منظور بررسی روند پیشرفت ترمینال خارجی فرودگاه صورت گرفته است.
وی با ابراز رضایت  از روند اجرایی ساخت ترمینال جدید پروازهای خارجی، اظهار امیدواری کرد: بر اساس گزارش مدیرکل فرودگاههای استان و با شناختی که از پیمانکار پروژه دارم  این ترمینال ظرف مدت 20 ماه آینده به بهره برداری برسد.
استاندار فارس گفت: بر اساس بازدید به عمل آمده و با توجه به اینکه پروژه مشکل اعتباری ندارد پیشرفت فیزیکی قابل قبول می باشد.
تبادار بیان کرد: امید است با افتتاح این ترمینال تسهیلات و خدمات خوبی به گردشگران و مسافران خارجی ارائه شود و رونق گردشگری و اقتصادی مطلوبی برای فارس به همراه داشته باشد.
 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز