مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین:

در تسهیل ارایه‌ی خدمات‌ درمانی به ایثارگران تلاش می‌ کنیم

۱۳۹۶/۰۶/۲۸ - ۱۳:۳۸:۲۵
کد خبر: ۶۱۴۹۰۱
در تسهیل ارایه‌ی خدمات‌ درمانی به ایثارگران تلاش می‌ کنیم
قاسم بهرامی گفت: در رفع مشکلات خانواده‌ های شاهد و ایثارگر استان قزوین و تسهیل ارایه‌ خدمات درمانی به آنها تلاش می‌ کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، قاسم بهرامی مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در دیدار با غلامرضا حقایق‌ پور، مدیرکل و مسعود بخارایی معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین که به منظور پیگیری رفع مشکلات بیمه سلامت خانواده‌ های شهدا و ایثارگران انجام شد خدمات‌ دهی به جامعه ایثارگران را وظیفه خود دانست و گفت: در رفع مشکلات خانواده‌ های شاهد و ایثارگر و تسهیل ارایه‌ی خدمات درمانی به آنها تلاش می‌ کنیم و هر کاری که در حد توان‌مان باشد انجام می‌ دهیم.

وی با بیان اینکه مدیون ایثارگریهای خانواده‌ های شهدا و ایثارگران هستیم، افزود: خدمت‌ رسانی به آنها بزرگترین افتخار ماست و در راستای ارتقای کیفیت ارایه‌ خدمات درمانی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

در ادامه دیدار، حقایق‌ پور گفت: خانواده‌ های شهدا و ایثارگران با صبر و استقامت در هشت سال دفاع مقدس توانستند دشمنان را شکست داده و امنیت و آرامش را در کشور جاری کنند.

وی افزود: امروز مهمترین وظیفه مسوولان، خدمات‌ دهی در زمینه‌ های مختلف از جمله درمانی به جامعه ایثارگران است تا بتوانند ذره‌ ای از رشادت‌ ها و ایثارگری‌ های آنان را جبران کنند.

این مسوول با اشاره به اینکه پیگیری‌ های مدیرکل بیمه سلامت استان قزوین در رفع مشکلات جامعه ایثارگران قابل تقدیر است، گفت: این دستگاه با بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین همکاری را دارد که امیدواریم تداوم یابد.

حقایق‌ پور همچنین از زحمات مدیرکل بیمه سلامت در خصوص پیگیری رفع مشکلات خانواده‌ های شاهد و ایثارگر و ارایه‌ی خدمات مناسب به این قشر معظم جامعه قدردانی کرد.

در این جلسه، مشکلات خانواده‌ های شهدا و ایثارگران مطرح گردید و برای رفع آنها تصمیمات لازم اتخاذ شد.

7هزار و 400 نفر از خانواده‌ های شهدا و ایثارگران استان قزوین زیر پوشش بیمه همگانی هستند و از خدمات آن برخوردار می‌ شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز