آیت الله میرعمادی :

درس ها و پیام های نهضت عاشورا برای همیشه زنده است/فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ پیروزی و سربلندی است/سخنان "ترامپ"نشانه شکستهای آمریکا در منطقه است

۱۳۹۶/۰۶/۳۱ - ۱۶:۰۵:۳۹
کد خبر: ۶۱۶۱۲۷
درس ها و پیام های نهضت عاشورا برای همیشه زنده است/فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ پیروزی و سربلندی است/سخنان ترامپنشانه شکستهای آمریکا در منطقه است
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: باید از ظرفیت امام حسین و ماه محرم برای بالا بردن معرفت، محبت و بصیرت استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه  با بیان اینکه ماه محرم وعاشورای حسینی یک ظرفیت منحصر به فرد است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است ،خاطر نشان کرد: درس ها و پیام های نهضت عاشورا برای همیشه زنده است.

وی ماه محرم را نمادی از آگاهی، معرفت، شور و شعور حسینی برشمرد وافزود: ماه محرم فرصتی برای خودشناسی، خداشناسی و دشمن شناسی  وکانونی برای حرکت آفرینی و نهضت آفرینی و قیام برای خدا دربرابرظالمان است.

آیت الله میرعمادی هفته دفاع مقدس را فرصت ارزشمندی برای تجلیل از ایثار، فداکاری و گذشت رزمندگان وتجلیل از شهدا برشمرد واظهارکرد:فرهنگ دفاع مقدس، فرهنگ پیروزی و سربلندی بوده وافتخارات دوران  هشت سال دفاع مقدس  برای ملت ایران سراسردرس و افتخاراست.

وی با تاکید براینکه ایران در موضوع اقتدار قرار دارد ،بیان کرد: ما نیروی نظامی قوی داریم وبه همین دلیل است که  دشمن با غلو سیاسی مدام در مورد گزینه ها حرف می زند.

امام جمعه خرم آبادهمچنین با فرارسیدن آغاز مهرماه وبازگشایی مدارس ،مهم ترین رسالت آموزش و پرورش را رشد علمی و تربیت دینی دانش آموزان دانست وگفت: هر تحولی در جامعه باید نشات گرفته از تحول در نظام آموزش و پرورش باشد.

آیت الله میرعمادی در ادامه خطبه های این هفته  خود ، سخنان رییس جمهور آمریکارا در سازمان ملل متحد، جاهلانه وسخیف و وقیحانه ونابخردانه  توصیف کرد و یادآورشد: سخنان ترامپ سبک وبی مغز وبی محتوا بوده و ازروی  بی عقلی ودوری او از فهم ومنطق  ونشانه ضعف و زبونی و ذلت از شکست های پی در پی سیاست های آمریکا در منطقه است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا از روی قلدری با ملت ایران سخن گفت ،خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را تهدید کردچون تاریخ هشت سال دفاع مقدس ایران اسلامی را نخوانده است او نمی داند که مردم ایران چگونه با دست خالی در هشت سال دفاع مقدس در برابر همه دنیا ایستادگی کرد.

آیت الله میرعمادی تاکید کرد:ملت ودولت ایران با  اتحاد وانسجام و با تبعیت از فرموده های رهبر معظم انقلاب بر  برروی آرمانهاو مواضع شرافتمندانه و قدرتمندانه خودایستاده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز