مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی شهرداری قزوین خبر داد:

ارائه خدمات آتش نشانی به مساجد، تکایا و حسینیه‌های قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۰۳ - ۱۴:۰۲:۴۹
کد خبر: ۶۱۷۴۸۷
ارائه خدمات آتش نشانی به مساجد، تکایا و حسینیه‌های قزوین
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین از ارائه خدمات آتش نشانی به مساجد، تکایا و حسینیه‌ های قزوین طی ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، ابوالفضل ذوالقدر مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با اعلام این خبر گفت: کارشناسان واحد پیشگیری از حریق این سازمان بیش از 100مورد دستورالعمل ایمنی را برای مساجد، تکایا و حسینیه‌ های قزوین صادر کردند.

 ذوالقدر افزود:‌ طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی قزوین در دهه پایانی شهریور ماه سال جاری و در آستانه شروع ایام عزاداری ماه محرم کارشناسان واحد پیشگیری از حریق و حوادث این سازمان با حضور در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نسبت به ارائه آموزش های ایمنی به متولیان تکایا، مساجد و حسینیه‌ های شهر قزوین اقدام، و مجوز و دستورالعمل های ایمنی لازم برای هر کدام از این اماکن را صادر نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه این طرح کارشناسان این سازمان به منظور بررسی میزان رعایت مسایل اشاره شده در دستورالعمل های ایمنی به صورت روزانه و در 2نوبت صبح و عصر از این اماکن بازدید کرده و بر رعایت دقیق توصیه های ایمنی و پیشگیری از وقوع حریق و حوادث احتمالی تاکید کردند.

ذوالقدر افزود: شارژ‍ رایگان کپسول‌ های خاموش کننده آتش‌ نشانی برای مساجد و تکایا و مشاوره ایمنی توسط کارشناسان از دیگر خدمات سازمان آتش نشانی در این ایام است.

آتش نشانی (3)

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز