با حضور مسوولان؛

مراسم تودیع و معارفه شهردار الوند برگزار شد

۱۳۹۶/۰۷/۰۶ - ۱۲:۵۰:۰۵
کد خبر: ۶۱۸۷۵۹
مراسم تودیع و معارفه شهردار الوند برگزار شد
طی مراسمی با حضور مسوولان ضمن تقدیر از زحمات یدالله لطفی شهردار سابق الوند، جعفر جوادی بعنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مراسم تودیع و معارفه شهردار الوند ظهر روز گذشته رضا گروسی مدیرکل شهری و شوراهای استانداری، رضا عسگری فرماندار شهرستان البرز، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه الوند، سهراب ذاکری رییس شورای شهر الوند در دوره پنجم  و جمعی از مسوولان و مردم در تالار شهر الوند برگزار و ضمن تقدیر از زحمات یدالله لطفی شهردار سابق الوند؛ جعفر جوادی به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

در این مراسم سهراب ذاکری رییس شورای شهر الوند در دوره پنجم در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان و شورای تامین و سپاه و نیروی انتظامی و تقدیر از زحمات لطفی و سرپرست شهرداری الوند گفت: شورای شهر الوند فعالیت های خود را حول محور فرمایشات رهبری پیگیری می کند.

ذاکری ادامه داد: در حوزه فرهنگی به موازات برنامه ششم توسعه حرکت خواهیم کرد و درصدد رفع مشکلات شهری هستیم.

وی پروژه محور و آینده پژوهی بودن را از مولفه های اصلی شورای پنجم الوند دانست و افزود: انتخاب و نظارت بر عملکرد شهردار از وظایف اصلی شوراست که در شهر الوند به خوبی این امر صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

امام جمعه الوند هم در سخنانی حق انتخاب را از مهم ترین برکات جمهوری اسلامی بیان و خاطرنشان کرد: آماده همکاری با شهردار جدید الوند هستیم و در این زمینه همه باید به وی کمک کنند.

حجت الاسلام طهماسبی بر لزوم وحدت و همدلی و پرهیز از چند دستگی در شهرداری و سطح شهر الوند تاکید کرد.

یدالله لطفی شهردار سابق الوند هم با تشکر از اعضای شورای دور چهارم گفت: در مدت دوسال حضور در شهرداری الوند برای خروج از رکود صنعتی تلاش کردیم.

 لطفی ادامه داد: اتمام پروژه خلیج فارس یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری در این دوران بود که تحول عظیمی در حوزه حمل و نقل و ترافیک ایجاد کرد.

وی آغاز احداث کمربندی 16کیلومتری و پارک 20هکتاری را از جمله کارهای صورت گرفته در مدت سکانداری شهرداری الوند ذکر کرد.

شهردار سابق الوند اذعان کرد: با نگاه خوب دولت تدبیر و ایمد در حوزه سلامت و اجرای طرح جامع سلامت احداث بیمارستان دولتی در دستورکار قرارگرفت و بودجه این شهر هم از 30به110 میلیارد تومان افزایش یافت.

لطفی خاطرنشان کرد: با حس مشارکت مردم و حمایت روحانیت و مسوولان شهر الوند کارهای خوبی صورت گرفت که امیدواریم در دوران شهردار جدید تداوم داشته باشد.

عسگری فرماندار شهرستان البرز هم در سخنانی عمران و آبادانی شهر را نتیجه تلاش مسوولان و همکاری شهروندان دانست.

عسگری خواستار پیگیری کارها توسط شهردار جدید شد و گفت: مهم ترین اولویت شهردار جدید باید اتمام پروژه های نیمه تمام باشد.

وی با اشاره به اقدامات خوب شهردار سابق الوند یادآور شد: این حرکت روبه جلو در دوران شهردار جدید نیز باید با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

فرماندار شهرستان البرز اذعان کرد: باتوجه به شناخت شهردار جدید از مردم الوند و سابقه حضور در شهرداری کار ایشان سخت است که باید درصدد خدمت به مردم باشد.

گروسی مدیرکل شهری و شوراهای استانداری هم در این مراسم گفت: خروجی مدیریت شهری باید تکریم شهروندان باشد و آسایش و آرامش را به دنبال داشته باشد.

گروسی قانون مداری را جزو لاینفک مدیریت شهری دانست و افزود: آقای لطفی جزو سه شهردار برتر استان هستند که خدمات شایانی را به مردم الوند ارائه کردند و آقای جوادی هم بومی و توانمند است که برای ایشان هم آرزوی موفقیت می کنیم.

در ادامه حکم انتصاب جوادی به عنوان شهردار جدید الوند که به امضای عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین رسیده بود توسط مدیرکل شهری و شوراهای استانداری قرائت شد.

در خاتمه این حکم به شهردار جدید الوند اهدا و با تقدیم لوح تقدیری از سوی شورای شهر الوند و فرماندار شهرستان البرز از خدمات دوساله شهردار سابق الوند تجلیل شد.

شهردار الوند1 (2)

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز