معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهرداری قزوین؛

آموزش رکن اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۳:۵۶:۳۶
کد خبر: ۶۲۰۱۷۷
آموزش رکن اصلی توسعه و پیشرفت منابع انسانی است
علیرضا خزائلی گفت: امروزه نیروی انسانی مهم‌ ترین عامل مولد هر سازمانی است و منابع‌انسانی کارآمد، باعث افزایش سرمایه، بهره‌ برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علیرضا خزائلی، معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهرداری قزوین خزائلی گفت: امروزه نیروی انسانی مهم‌ ترین عامل مولد هر سازمانی است و با نگاهی به این موضوع می‌ توان دریافت که منابع‌ انسانی کارآمد، باعث افزایش سرمایه، بهره‌ برداری از منابع مختلف جامعه و ساخت و تولید روزافزون می‌ گردد.

خزائلی ادامه داد: در راستای تحقق اهداف علمی و پژوهشی مجموعه مدیریت شهری و ضرورت برگزاری کلاس‌ های دانش‌ افزایی و بازآموزی مدیران و کارشناسان کلیه واحد‌های شهرداری قزوین، مجموعه‌ ای از دوره‌ های آموزشی با همکاری دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین به همت اداره آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ ریزی و توسعه برگزار شد.

معاون برنامه‌ ریزی و توسعه شهرداری قزوین تصریح کرد: از مجموع دوره‌ های آموزشی برنامه‌ ریزی شده توسط اداره آموزش و پژوهش شهرداری قزوین، مدیریت و اجرای 20دوره آموزشی تخصصی ویژه کارشناسان و مدیران با شرکت 930 نفر به مدت 267 ساعت و در مجموع 9975نفر‌ ساعت در شش ماهه نخست سال1396 بوده است.

خزائلی با اشاره به آموزش بیش از 9هزار و 900نفر ساعت از مدیران و کارشناسان شهرداری قزوین در نیمه اول سال‌ جاری خاطرنشان کرد: وجود نیروی‌انسانی متخصص در مجموعه مدیریت شهری علاوه بر سودمندی برای شهر موجب بهره‌وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف منابع و دستیابی به نتیجه قابل قبول در حوزه خدمت‌رسانی به شهروندان می‌ گردد.

این مقام مسوول بیان کرد: کلاس‌ های آموزشی تخلفات ساختمانی، کمیسیون ماده100، طرح طبقه‌ بندی مشاغل، قانون کار و تامین‌ اجتماعی، مهارت‌ های هفت‌ گانه رایانه(ICDL)، نرم افزار آماری(SPSS) و برگزاری آزمون غیر‌حضوری کارکنان شهرداری قزوین از جمله دوره‌ های برنامه‌ ریزی شده برای برگزاری می‌ باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز