مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

آرامش حاکم در کشور مدیون صبر، استقامت و مجاهدت‌های شهدا است

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۴:۲۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۰۲۱۸
آرامش حاکم در کشور مدیون صبر، استقامت و مجاهدت‌های شهدا است
غلامرضا حقایق‌ پور : به روز شدن معتمدین معین در رفع مشکلات خانواده‌ های شاهد و ایثارگر ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین،  غلامرضا حقایق‌ پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه ستاد شورای هماهنگی معتمدین معین، گفت: شهدا با رشادت‌ ها و ایثارگری‌ هایی که در هشت سال دفاع مقدس داشتند موجب اعتلای اقتدار و عزت ایران اسلامی شدند به طوری که امروز بیشتر معادلات دنیا بدون حضور کشور ما قابل حل و فصل نیست.

وی افزود: آرامش حاکم در کشور را مدیون صبر، استقامت و مجاهدت‌های شهدا و همچنین آزادگان در سیاه‌ چال‌ های رژیم منفور صدام هستیم که با مقاومت در برابر سختی‌ ها توانستند دشمنان را شکست داده و امنیت را در کشور حاکم کنند.

حقایق‌ پور گفت: معتمدین معین از سال87 فعالیت خود را در حوزه‌ مددکاری و مشاوره واحد تعاون بنیاد استان قزوین آغاز کرده که بایستی با توجه به ظرفیت‌ هایی که این عزیزان دارند از آنها بهره‌ گیری مناسب در رفع مشکلات جامعه ایثارگران کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه معتمدین معین ظرفیت خوبی در بنیاد هستند، و به ما در همه ماموریت‌ ها کمک می‌ کنند، افزود: باید بسترهای استفاده از ظرفیت‌ های بالقوه آنها را در زمینه‌ های مختلف به ویژه فرهنگی فراهم کنیم.

این مسوول با بیان اینکه امروز برنامه‌ های ترویجی مهمترین نیاز اصلی جامعه است، گفت: وقتی مشکلات اجتماعی و اقتصادی را آسیب‌ شناسی می‌ کنیم ریشه بیشتر آنها فاصله گرفتن از مباحث فرهنگی است که برای رفع آنها باید به ارزش‌ های اسلامی از جمله ایثار و شهادت برگردیم.

وی افزود: باید در بهره‌ گیری مناسب از ظرفیت‌ های معتمدین معین برنامه‌ ریزی کنیم و همچنین بستری را فراهم کنیم که این عزیزان به روز باشند تا بتوانند نقش بسزایی در گره‌ گشای مشکلات جامعه ایثارگران داشته باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: معتمدین معین باید برنامه‌ها و ایده‌های جدید به ویژه در زمینه‌ی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدهند تا ما با پشتیبانی آنها بتوانیم اجرا کنیم.

این مسوول افزود: باید برنامه‌ ریزی مدون و کاربردی داشته باشیم و با ارایه‌ آموزش‌ های لازم به این عزیزان بتوانیم استعدادهای آنها را شکوفا کنیم.

حقایق‌ پور گفت: با توجه به تغییر و تحولاتی که در حوزه‌ های مختلف صورت گرفته باید معتمدین معین به ابزار و امکانات روز مجهز شوند تا بتوانند تاثیرگذاری بیشتری در رفع مشکلات داشته باشند.

استفاده از روش‌ ها و ابزارهای جدید، آسیب‌ شناسی برنامه‌ ها، استفاده بهینه از ظرفیت‌ های معتمدین معین، بازنگری در خصوص اعضای معتمدین معین و خارج شدن معتمدین معین از شکلی به محتوایی از جمله مصوبات این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز