می‌خواهیم آماده دیدار با توگو شویم؛

ابراهیمی: بازیکن تیم ملی هستم و نباید درباره استقلال صحبت کنم

۱۳۹۶/۰۷/۱۱ - ۱۶:۰۵:۵۰
کد خبر: ۶۲۰۲۷۷
ابراهیمی: بازیکن تیم ملی هستم و نباید درباره استقلال صحبت کنم
هافبک مازندرانی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برای تیم ملی بازی دوستانه وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امید ابراهیمی، هافبک مازندرانی تیم ملی، در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال درباره بازی دوستانه با توگو گفت: دیدار با توگو قطعا می‌تواند مفید باشد. برای تیم ملی بازی دوستانه وجود ندارد و همه بازی‌ها برای ما مهم است. توگو از تیم‌های خوب آفریقاست و محک خوبی برای تیم ملی است. امیدوارم در آینده بتوانیم با تیم‌های بزرگ‌تری بازی کنیم تا تجربیات بیشتری کسب کنیم و در راه جام‌جهانی موفق باشیم.

وی درباره شریط خودش افزود: خدا را شکر همه چیز خوب است، اولین روزی است که تمام تیم کامل است و لژیونرها به تیم ملحق شده‌اند. شرایط خوبی است و می‌خواهیم تمرینات را به نحو احسن پشت سر بگذاریم و آماده دیدار با توگو شویم. من خوبم و مصدومیتی ندارم و دو بازی آخر را نیز برای استقلال بازی کردم.

او درباره سرمربی جدید استقلال بیان کرد: من اکنون بازیکن تیم ملی هستم و نباید درباره باشگاه صحبت کنم. امیدوارم هر اتفاقی که می‌افتد برای موفقیت تیمم باشد.

ابراهیمی درباره محرومیت عزت‌اللهی و احتمال حضورش به عنوان بازیکن ثابت در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تاکید کرد: من از روزی که به تیم ملی دعوت شدم تمام تلاشم را کردم تا بهترین عملکردم را در تمرین‌ها داشته باشم تا بتوانم اگر کمکی از دستم برمی‌آید برای کشورم انجام دهم. اکنون نیز تمام تمرکز روی این موضوع است و بازی کردن من یا هر بازیکن دیگر بسته به نظر آقای کی‌روش دارد. هرچه او بگوید انجام می‌شود و قطعا به تیم ملی کمک خواهد کرد.

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید در این تیم ملی جزو بازیکنان مسن به حساب می‌آید و آیا این ممکن است برای او زنگ خطر باشد یا خیر توضیح داد: در فوتبال دنیا فکر نمی‌کنم سنی که من اکنون دارم سن زیادی باشد. تیم ملی در حال پوست‌اندازی است و در چند سال اخیر این اتفاق بارها تکرار شده است. در چند سال اخیر بازیکنان جوان بیشتری به تیم ملی دعوت شده‌اند زیرا پتانسیل فوتبال ما بسیار بالاتر از این حرف‌ها است. با نظر و دیدی که کی‌روش داشت و همچنین تلاش بازیکنان، میانگین سنی تیم ملی و همچنین تلاش بازیکنان باعث شده نفرات تیم ملی ایران تغییرات زیادی داشته باشند. امیدوارم هر بازیکنی که برای تیم ملی بازی می‌کند بتواند موفقیتی را برای ایران در جام جهانی رقم بزند.

هافبک استقلال درباره حضور هم‌تیمی سابق خود یعنی رضایی در تیم ملی گفت: کاوه خیلی بازیکن خوبی است و پارسال خیلی به استقلال کمک کرد. امسال هم به اروپا رفته است. اساسا هر بازیکنی که به تیم ملی می‌آید برای موفقیت تیم تلاش می‌کند و کاوه هم طبق نظر آقای کی‌روش در این اردو حضور یافته و مطمئنا برای موفقیت تیم ملی تلاش خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز