"قهرمان کشتی فرنگی آسیا" در گفت وگوی اختصاصی با برنا :

به کسب طلای جهانی والمپیک فکر می کنم/ سطح مسابقات کشتی آسیایی ترکمنستان بالا بود/ نظر کادر فنی به من تغییر کرده است

۱۳۹۶/۰۷/۱۳ - ۱۹:۵۳:۲۹
کد خبر: ۶۲۱۰۴۴
به کسب طلای جهانی والمپیک فکر می کنم/ سطح مسابقات کشتی آسیایی ترکمنستان بالا بود/ نظر کادر فنی به من تغییر کرده است
"فرشاد بلفکه" در گفت وگو با برنا گفت: سطح آمادگی وشرایط کشتی ام دیگرازمراحل انتخابی گذشته است وفقط به کسب طلای جهانی والمپیک فکر می کنم.

به گزارش گروه ورزش  خبرگزاری برناازلرستان ؛بلفکه با بیان اینکه سطح فنی مسابقات کشتی آسیایی  ترکمنستان بسیار بالا بود، اظهارداشت: این مسابقات چون زیر نظر کمیته المپیک قراردارد وتمام کشورهای شرکت کننده به این موضوع خیلی اهمیت می دهند دارای سطح فنی بالایی بود.

وی افزود: تیم ایران 6 طلا ودونقره گرفت ولی  از لحاظ دیدگاهی که نگاه کنیم فکر می کنیم سطح کشتی ها پایین بود در صورتیکه اینچنین نیست .

بلفکه اضافه کرد: الان کشتی فرنگی ایران دو تیم دارد که هر تیم را که در مسابقات بگذاریم درسطح جهانی کشتی می گیرند وایده آل هستند وبه همین دلیل در سطح آسیا نیز قوی وموفق عمل می کنند .

این فرنگی کار ملی پوش خاطر نشان کرد:  گروهی که من در آن کشتی  گرفتم  سخت بود چون کشتی گیرهای کشورهای صاحب کشتی همه  در گروه من بودند آنچنانکه فکرمی کردم میزبان به قرعه ها دست زده است وکشتی گیر خودشان  را به گروه آسانتری  انداخته بودند .

بلفکه ادامه داد:  گروه من سخت بود وکشتی گیرانی مثل ازبکستان وقزاقستان وقرقیزستان در آن عضو بودند به همین دلیل  من فینالم را در دور اول کشتی گرفتم .

وی یادآورشد: چون با توجه به کسب مقام اولی  در مسابقات انتخابی برای طلای جهانی فرانسه آماده شده بودم شرایط بدنی و  آمادگی خوبی در حد طلای جهانی داشتم لذا به راحتی از سد حریفان عبور کردم وسخت ترین کشتی که گرفتم  نیزکشتی اول با حریف قرقیزستانی بود که دو تا طلای آسیایی  داشت وقبلا هم با او کشتی گرفته بودم .

عضوتیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات آسیایی ترکمنستان گفت: نگاه کادر فنی فدراسیون  به من تغییر کرده است چون  در این  مسابقات  خوب ظاهر شدم  وبا آرامش خاطروموفقیت  کشتی هایم را  گرفتم به طوریکه مربیان وکادر فنی همه راضی بودند وبا توجه به آمادگی که داشتم اعتقاد داشتند اگر در جهانی فرانسه حضور داشتم می توانستم خودم را نشان دهم الان هم با شرایط ویژه ایی که دارم نگاهشان به من تغییر کرده است وبرای اعزام به مسابقات امیدهای جهان در لهستان که 30 آبان ماه برگزارمی شود آمادگی کامل دارم.

گفت وگو : رضاجودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز