استاندار قزوین در دیدار معاون وزیر ورزش و جوانان:

استان قزوین از ظرفیت های بالایی در حوزه ورزش و جوانان برخوردار است

۱۳۹۶/۰۷/۱۵ - ۱۳:۳۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۱۵۵۹
استان قزوین از ظرفیت های بالایی در حوزه ورزش و جوانان برخوردار است
زاهدی در دیدار با معاون وزیر ورزش: استان قزوین از نظر ساختار سیاسی استان جوانی است ولی با همه این محدودیت ها از ظرفیت های بالایی در همه زمینه ها و به خصوص در امر ورزش و جوانان برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین ؛ "امیررضا خادم"معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل استانداری با "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت ورزش چه در بعد سلامتی و چه بعد قهرمانی گفت: موفقیت های ورزشی در صحنه های مهم جهانی باعث افزایش غرور و همبستگی ملی می شود و شادی مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: مردم خاطرات خوبی از برادران خادم در ذهن دارند و ایشان گام های خوبی در ورزش کشور برداشته اند.

زاهدی به ظرفیت های موجود در استان اشاره و تصریح کرد: استان قزوین از نظر ساختار سیاسی استان جوانی است و تا به سطح استان های دیگر برسد کار زیادی باید انجام گیرد ولی با همه این محدودیت ها از ظرفیت های بالایی در همه زمینه ها  و به خصوص در امر ورزش و جوانان برخوردار است.

استاندار بیان کرد: ورزش باعث سلامت روح و روان  شده و در نتیجه به عنوان مهم ترین عامل بازدارنده آسیب های اجتماعی است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاریخ گذشته مشاهده می شود هرگاه در ورزش قهرمانی و رقابت های ملی  نتیجه بدی حاصل می شد در جامعه هم بازخوردهای منفی به دنبال داشت که این نشان دهنده اهمیت ورزش قهرمانی و ملی است.

زاهدی گفت: تقویت ورزش قهرمانی باعث افزایش نماد همبستگی ملی، تقویت عرق ملی و اتحاد بین ملت‌ها می شود و در سرنوشت سیاسی کشور تاثیر گذار است.

زاهدی در این دیدار با اعلام حمایت از توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گفت: طرح ورزش همگانی در استان در حال اجراست و خوشبختانه استقبال خوبی از سوی مردم صورت گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز