مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی خبر داد :

ضبط ۲۲ قبضه اسلحه شکاری در استان

۱۳۹۶/۰۷/۱۷ - ۱۳:۴۱:۱۰
کد خبر: ۶۲۲۵۱۰
ضبط ۲۲ قبضه اسلحه شکاری در استان
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در راستای اقدامات برنامه‌ریزی شده جهت جلوگیری از شکار پرندگان طی 2 هفته اخیر 22 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف استان ضبط شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: در راستای اقدامات برنامه‌ریزی شده جهت جلوگیری از شکار پرندگان طی 2 هفته اخیر 22 قبضه اسلحه از شکارچیان متخلف استان ضبط شد .

دکتر سعید محمودی  گفت : جهت جلوگیری و کاهش شکار و تخلفات آن در موج دوم برخورد با شکارچیان و متخلفان در استان مرکزی براساس یک برنامه‌ریزی مسنجم که از 2 هفته پیش آغاز شده عملکرد قابل قبولی به ثبت رسیده است .

وی با اشاره به شروع فصل شکار پرندگان در استان افزود: در حال حاضر با توجه به فصل شکار پرندگان بویژه شکار کبک و جوجه‌های آن که بزرگ شده‌اند، شکارچیان اقدام به کومه‌سازی و استتار در نقاط تجمع این پرندگان کرده و شکار گسترده‌ای را دنبال می‌کنند .

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تصریح کرد: براساس برنامه تدوین شده منسجم در کلیه نقاط استان مرکزی و نظارت و پایش نقاط مستعد شکار با عملکرد قابل قبول یگان حفاظت محیط زیست استان مرکزی 22 قبضه اسلحه از شکارچیان در نقاط مختلف استان همچون تفرش، هفتادقله، خمین، شازند و ... کشف و ضبط و باند بزرگ شکار پرندگان در ساوه نیز متلاشی شد .

محمودی تاکید کرد: با توجه به گونه‌های ارزشمند پرندگان در استان مرکزی به هیچ عنوان اجازه تخلف و شکار غیرمجاز پرندگان داده نمی‌شود و یگان حفاظت محیط زیست استان با قدرت در مقابل تخلفات ایستاده است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز