با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی؛

عملیات اجرایی طرح ایجاد تاسیسات شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب خمارلو آغاز شد

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۱:۲۵:۲۵
کد خبر: ۶۲۲۸۷۲
عملیات اجرایی طرح ایجاد تاسیسات شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب خمارلو آغاز شد
عملیات اجرایی طرح ایجاد تاسیسات شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب خمارلو با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان خداآفرین آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در آیین کلنگ‌زنی این پروژه، گفت: اهمیتی که در دولت تدبیر و امید به روستاها و شهرستان های کمتر توسعه یافته شده است کم نظیر است و اغلب پروژ ه های افتتاح شده در هفته دولت هم در این مناطق بود.

وی افزود: شروع پروژه های جدید دولتی با توجه به وجود پروژه های متعدد نیمه تمام امکان پذیر نیست ولی این پروژه با توجه به نیاز اساسی منطقه با مشارکت شرکت های آب و فاضلاب استان و شهرداری و شورای  شهر خمارلو شروع می شود و با جمع آوری و تصفیه فاضلاب به صورت بهداشتی، زمینه بهبود محیط زیست و ارتقای بهداشت عمومی منطقه هم فراهم خواهد آمد.

 

پورمهدی تصریح کرد: این پروژه در راستای توسعه شهر و ارائه خدمات مطلوب و بهداشتی به شهروندان توسط شرکت آب و فاضلاب استان احداث می شود و علاوه بر دفع بهداشتی فاضلاب می توان از آب تصیفه شده در مصارف کشاورزی استفاده کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: شهرستان خداآفرین با توجه به مرزی بودن و اهمیتی که برای استان از بابت جذب گردشگر و عبور و مرور گردشگران خارجی دارد در دولت تدبیر و امید شاهد تحولات چشمگیری بوده و برای توسعه این منطقه طرح های بزرگی شروع شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اتمام و بهره برداری از این طرح ها چهره این شهرستان تغییر چشمگیری یابد، گفت: طرح ایجاد تاسیسات شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب خمارلو با اعتبار 65 میلیارد ریال اجرا می شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی همچنین از ساختمان های مجتمع اداری و بهداشت و درمان شهر خمارلو و سد خداآفرین بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز