توسط کارشناسان دامپزشکی قزوین صورت گرفت؛

آموزش ضوابط بهداشت فرآورده های خام دامی در یکی از مدارس قزوین

۱۳۹۶/۰۷/۱۸ - ۱۲:۰۷:۳۷
کد خبر: ۶۲۲۹۱۷
آموزش ضوابط بهداشت فرآورده های خام دامی در یکی از مدارس قزوین
نحوه رعایت اصول بهداشتی در تهیه و مصرف فرآورده های خام دامی(تخم مرغ،مرغ، ماهی، گوشت) توسط کارشناسان دامپزشکی در یکی از مدارس قزوین آموزش داده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، صبح امروز به مناسبت هفته دامپزشکی کارشناسان به یکی از مدارس سطح شهر مراجعه و نسبت به ارائه آموزشهای لازم در تهیه و مصرف فرآورده های خام دامی اقدام نمودند.

محمد فرحی مسوول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه های اداره کل دامپزشکی استان قزوین ارائه ضوابط بهداشتی و پیشگیری از طریق چاپ پوستر، بروشور، پمفلت، ارائه پیامک های آموزشی برای اطلاع عموم مردم از نحوه تهیه و مصرف فرآورده های خام دامی است چرا که معتقدیم همواره پیشگیری مقدم بر درمان است.

فرحی اضافه کرد: مخاطب برنامه های اطلاع رسانی دامپزشکی از راهکارهای پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک و همچنین بیماری های منتقله ازطریق غذا در تمامی سطوح از کودکان در سنین ابتدایی تا افراد تحصیلکرده را در بر می گیرد و به فراخور اطلاعات آنها، آموزشهای لازم ارائه می شود.

وی اذعان کرد: در پایان این کارگاه آموزشی با مساعدت شرکت تلاونگ به مناسبت روز جهانی تخم مرغ، محصولات این شرکت به دانش آموزان هدیه داده شد.

دامپزشکی (2)

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز