مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خبر داد

اطفای حریق محل توزیع گاز مایع محدوده شهرک صنعتی راش

۱۳۹۶/۰۷/۲۲ - ۱۱:۵۹:۰۸
کد خبر: ۶۲۴۳۸۴
اطفای حریق محل توزیع گاز مایع محدوده شهرک صنعتی راش
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اطفای حریق محل توزیع گاز مایع واقع در محدوده شهرک صنعتی راش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس جعفری ، با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در محل توزیع گاز مایع واقع در ابتدای خیابان پارسا محدوده شهرک صنعتی راش در جنب مسجد اظهار کرد: خبر آتش‌سوزی ساعت 10:08 به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی مخابره شد که بلافاصله پنج دستگاه خودروی سنگین عملیاتی به همراه 20 آتش‌نشان و مدیران ستادی به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ساعت 10:48 نیروهای آتش‌نشانی توانستند حریق را به طول کامل اطفا کنند دو تا سه سیلندر انفجار کرده بود ولی بیش از 40 سیلندر گاز مایع از مغازه خارج شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه این واحد توزیع گازهای مایع سه تا چهار ماه گذشته طعمه حریق شده بود گفت: شهرداری اخطارهای لازم را در مراحل گذشته داده ولی به آن توجه نشده است که در این زمینه درخواست می‌شود با توجه به بازدیدهای ایمنی و ارسال گزارش‌ها اقدامات اصلی هر چه سریع‌تر انجام شود تا شاهد تکرار چنین اتفاقاتی نباشیم.

جعفری با بیان اینکه حادثه مذکور مصدوم و فوتی نداشت خاطرنشان کرد‌: جنب این مغازه مسجد قرار دارد و در کنار مسجد چند مغازه سوپرمارکتی در مسیر تردد مسافران و زائران واقع است که  محل تردد مسافران و زائران است اگر در این حادثه نیروهای آتش‌نشانی دیرتر می‌رسیدند عمق فاجعه بیشتر بود و آتش به مسجد و مغازه‌ها سرایت می‌کرد بنابراین مسؤولان باید دقت نظر داشته و نسبت به ایمن‌سازی و پلمب مغازه‌ها و واحدهای ناایمن اقدام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز