کاهش دما ۳ روز آینده در البرز

۱۳۹۶/۰۷/۲۳ - ۱۲:۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۲۴۸۰۵
کاهش دما ۳ روز آینده در البرز
مدیر کل هواشناسی البرز اعلام کرد که طی 3 روز آینده وزش باد نسبتا شدید و کاهش دما در این استان پیش بینی می شود.

منصور رحمانیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرگزاری برنا، افزود:تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی حاکی از گذر امواج کوتاه و ناپایدار از عصردوشنبه می باشد که استان البرز را در حاشیه فعالیت خود بصورت ضعیف تحت تاثیر قرار می دهد.

وی بیان داشت: پیامد این وضعیت افزایش موقتی ابر وبارش خفیف وپراکنده به ویژه در مناطق مرتفع وکوهستانی بصورت برف خواهد بود.
این مسئول اظهار داشت: عصرو شامگاه سه شنبه و اوایل روز چهارشنبه هفته جاری در نقاط مرکزی و جنوبی استان پدیده غالب و با اهمیت وزش باد نسبتا شدید و کاهش محسوس بین 3 تا 5 درجه است.
رحمانیان از مردم و تولید کنندگان و مشاغل مرتبط با دامداران، کشاورزان، گلخانه داران، صنایع مرتبط و مشاغل تحت تاثیر، خواست که تمهیدات لازم جهت کاهش و افت دما را بویژه در ارتفاعات شمالی استان مد نظر قرار دهند.
وی آسمان امروز یکشنبه البرز را صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات افزایش ابر، گاهی وزش باد توصیف کرد و گفت: هوای البرزفردا دوشنبه کمی تا قسمتی ابری، وزش باد، عصر رشد ابر احتمال بارش خفیف و سه شنبه هفته جاری قسمتی ابری، وزش باد نسبتا شدید، عصر و شب کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.
مدیر کل هواشناسی البرز دمای هوای البرز امروز یکشنبه را بین 11تا 24 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای هوا دوشنبه بین 9 تا 25 و سه شنبه هفته جاری بین 5 تا 18 درجه بالای صفر خواهد بود.
کاهش دما در البرز طی 72 ساعت آینده حدود 6 درجه خواهد بود.
هوای البرز به لحاظ کیفی امروز و 2 روز آینده در وضعیت سالم قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز