کشف یک تن و ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه مرزداران سراوان

۱۳۹۶/۰۷/۲۴ - ۱۰:۵۲:۴۸
کد خبر: ۶۲۵۲۷۵
کشف یک تن و ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه مرزداران سراوان
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و ۱۱۰ کیلوگرم تریاک در عملیات شبانه مرزبانان در مرز‌های سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار سعید کمیلی  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد یک باند قاچاق موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند به وسیله خودرو، مقادیر قابل توجهی موادمخدر را وارد کشورکنند با واکنش به موقع مرزداران، خود را در تنگنا و محاصره نیرو‌های عملیاتی مرزبانی دیدند و پس از ساعتی درگیری مسلحانه با برجای گذاشتن محموله و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار مرزبانان قرار دارد، تصریح کرد: مرزداران در بازرسی از خودرو، یک تن و ۱۱۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو تویوتا و پژو را توقیف کردند.

سردار کمیلی در خاتمه ضمن تشکر از همکاری خوب مرزنشینان در مبارزه با این بلای خانمان‌سوز، خاطرنشان کرد: مرزداران منسجم‌تر و استوارتر از گذشته به پاسداری از مرز‌های جنوب شرق کشور می‌پردازند و اجازه کوچکترین تحرکی را به متجاوزین و سوداگران مرگ نخواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز