رییس کمیته امداد در دیدار با استاندار قزوین:

عزم کمیته امداد برای تامین مسکن و اشتغال مددجویان جزم شده است

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۱:۴۴:۲۶
کد خبر: ۶۲۶۳۱۵
عزم کمیته امداد برای تامین مسکن و اشتغال مددجویان جزم شده است
"سید پرویز" فتاح گفت: عزم کمیته امداد برای تامین مسکن و اشتغال مددجویان جزم شده است و مشکلات موجود در این زمینه را حل خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "سید پرویز" فتاح رییس کمیته امداد در دیدار باعبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین گفت: با عزم جدی و مدیریت جهادی و استفاده از همه ظرفیت های کشور مشکل مسکن و اشتغال مددجویان تحت پوشش را حل می کنیم.

فتاح افزود: برخی استانهای شاخص مانند قزوین که از جایگاه صنعتی خوبی برخوردارند باید به گونه ای برنامه ریزی کنند که به سرعت افراد مددجوی تحت پوشش آنها کاهش یافته و فقر مطلق را در منطقه خود ریشه کن کنند.

وی خاطرنشان کرد: قزوین با این همه ظرفیت اقتصادی نباید مددجو داشته باشد و نیازمند کمیته امداد نیست و همه مددجویانش باید مستقل و خودکفا باشند و این کار با یک مدیریت منطقی و استفاده از همه ظرفیت ها و کمک های خیرین شدنی است.

فتاح اظهار داشت: باعزم جدی می خواهیم مشکلات مسکن، درمان و اشتغال مددجویان کمیته امداد را حل کنیم و در این مسیر از همه ظرفیت ها و امکانات و نیروهای خیر استفاده خواهیم کرد.

رییس کمیته امداد امام خمینی یادآور شد: قزوین می تواند پیشرو ریشه کنی فقر در حوزه مددجویان کمیته امداد باشد و در این زمینه آماده همه گونه همکاری هستیم.

وی اضافه کرد: در حوزه اشتغال و تسهیلات بانکی دولت رویکرد خوبی داشته و امسال هم اعتبارات قابل توجهی اختصاص داده که در صورت همکاری مسوولان استانی آماده اجرای طرح های عمرانی هستیم.

فتاح خاطرنشان کرد: در صورت تامین زمین آمادگی داریم مشکل مسکن مددجویان در استان قزوین را نیز حل کنیم.

استاندار قزوین هم در این دیدار گفت: با کمک واحدهای صنعتی و تولیدی برای اشتغال مددجویان کمیته امداد استان پیگیری لازم را انجام می دهیم.

زاهدی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب صنعتی استان می توانیم وام های اشتغال را به واحدهای متقاضی بدهیم و به جای آن برای مددجویان شغل ایجاد کنیم.

وی افزود: برای هر مددجو می توان تا ۲۰میلیون تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی پرداخت کرد تا به عنوان نقدینگی در تولید بکار گیرند و شغل مددجویان را تامین کنند.

زاهدی از اجرای طرح احداث نیروگاههای خورشیدی در منازل مددجویان کمیته امداداستان استقبال کرد و یادآور شد: دراستان قزوین یک هزار واحد برای اجرای این طرح پیش بینی شده که تاکنون ۴واحد آن عملیاتی شده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: برای تامین مسکن مددجویان استان قزوین هم آماده همکاری و واگذاری زمین هستیم.

در این دیدار "منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استانداری و مومنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین نیز حضور داشتند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز