همزمان با سفر روسای فدراسیون‌های ورزشی به همدان ؛

«تاج»، کلنگ می‌زند

۱۳۹۶/۰۷/۲۶ - ۱۴:۵۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۶۴۹۰
«تاج»، کلنگ می‌زند
رئیس هیات فوتبال استان همدان از آغاز روند ساخت ساختمان جدید هیات فوتبال با حضور رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا ؛ عباس صوفی با اشاره به سفر رئیس فدراسیون فوتبال به همدان،  گفت : کلنگ ساخت ساختمان جدید هیات فوتبال استان همدان روز پنج‌شنبه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال به زمین خواهد خورد.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید هیات فوتبال در فضایی به مساحت 300 مترمربع احداث خواهد شد، تصریح کرد: این ساختمان در سه طبقه احداث خواهد شد و سعی ما بر این است که ظرف مدت یک سال کار احداث آن را به اتمام برسانیم.

رئیس هیات فوتبال استان همدان با اشاره به برنامه‌های تاج در سفر یک‌روزه به همدان خاطرنشان کرد: روز پنج‌شنبه نشست هم‌اندیشی فوتبال همدان به ریاست مهدی تاج و با حضور تمامی عوامل هیات فوتبال استان اعم از روسای هیات‌های شهرستانی، دبیران و مسئولان کمیته‌های هیات استان برگزار خواهد شد.

وی گفت: حضور مهدی تاج در همدان و برگزاری نشت هم‌اندیشی او با عوامل هیات فرصت خوبی است تا به بیان مشکلات فوتبال بپردازیم و امیدواریم خروجی این نشست بخشی از مشکلات ما را حل کند.

صوفی با اشاره به وضعیت فوتبال همدان عنوان کرد: متاسفانه ورزش استان از جمله رشته فوتبال مظلوم واقع شده و با توجه به ظرفیت‌های موجود در فوتبال استان همدان بی‌شک اگر از منابع مالی مناسبی برخوردار بودیم در سطح کشور بیشتر مطرح بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز