طی مراسمی با حضور مسوولان؛

جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد

۱۳۹۶/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۲۶۸۲۹
جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین با معرفی آثار برتر به کار خود پایان داد
آیین اختتامیه دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین پس از بررسی آثار توسط داوران ملی در حوزه معماری و ساختمان با معرفی و شناخت آثار برتر در بخش های مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، دومین جشنواره ساختمان های برتر استان قزوین که توسط اداره کل راه و شهرسازی قزوین و با همکاری انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در بخش های مختلف شروع به کار کرده بود، روز گذشته چهارشنبه با حضور نمایندگان مردم شهرستانهای قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، معاون عمرانی استاندار، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیران و مسوولان استانی و کشوری و همچنین مهندسین فعال در صنعت ساختمان و با معرفی آثار برتر در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

مهندس سید مهدی مجابی، دکتر علیرضا تغابنی، دکتر مهدی زندیه، مهندس حامد مانی فر و مهندس هومن بالازاده داوری آثار ارسالی به این جشنواره را بر عهده داشتند.

در این جشنواره و در گروه ساختمان های2 تا 7طبقه در بخش معماری عنوان های اول تا سوم به ترتیب به آثار سمیرا فداکاری، سید منصور حسینی پور و عمید شهاب تعلق گرفت.

همچنین در این گروه از سمیرا فداکاری، سمیرا بهرامی و امید احمد رضایی نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش دیگری از جشنواره و در محور کیفیت ساخت، گروه ساختمان های2 تا 7طبقه نیز نماینده شرکت تحکیم بنا، سید مهدی خطیبی به عنوان برتر دست یافت.

در ادامه و در گروه ساختمان های بیش از هفت طبقه یا مجتمع های بالای 30واحد در بخش معماری از مجتمع مهر و ماه، نماینده شرکت عمران سازندگی محمد رئوفیان به جهت طراحی نما و در بخش کیفیت ساخت، مجتمع دیاکو به جهت تاسیسات مکانیکی و برقی از رضا کاظمی تقدیر شد.

در این مراسم از محسن خردمند، محمدرضا مرادی و یوسف غنچه از مهندسان پیشکسوت استان به جهت ارئه خدمات ماندگار مهندسی تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز