امروز رخ داد ؛

پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز صادرات

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۱۳:۵۲:۵۹
کد خبر: ۶۲۷۴۰۶
پیام استاندار خراسان شمالی به مناسبت روز صادرات
استاندار خراسان شمالی طی پیامی ۲۹ مهر ماه ، روز صادرات را به تمام فعالان این عرصه ، تجارت، بازرگانان، تولید کنندگان به ویژه تلاشگران و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی تبریک گفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، متن پیام محمد رضا صالحی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

تعیین یک روز از ایام سال برای ترویج فرهنگ صادرات در جامعه، قدردانی از سربازان خدوم و ایثارگران جبهه نبرد اقتصادی ، فرصتی برای تبادل افکار، شناخت تنگناها و بررسی راهکارهایی برای رسیدن به هدف والای جهش صادرات است. ارج نهادن به تلاش های بازرگانان، تجار و تولید کنندگانی که در کار صادرات اهتمام می ورزند و ماحصل تلاش خود و کارکنانشان را به بازارهای جهانی عرضه می دارند و سهم جمهوری اسلامی ایران را در عرصه رقابت های اقتصادی جهان افزایش می دهند، وظیفه ای ملی و دینی قلمداد می شود.

دولت های یازدهم و دوازدهم به پشتوانه حمایت های رهبری معظم و ملت آگاه و فهیم و یاری دیگر ارکان حاکمیتی، گام های بلندی برای غلبه بر موانع توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی به ویژه افزایش تعاملات بین المللی و تسهیل مراودات تجاری برداشته اند و برای نخستین بار شاهد هستیم که تراز تجاری کشورمان بدون احتساب فروش نفت، مثبت شده است. هدفگذاری های اخیر دولت و تأکیدهای دکتر روحانی رئیس جمهوری محترم نیز بر رونق بیشتر اقتصادی و تسهیل فرایندهای تولیدی و صادرات کالا و خدمات مطابق معیارها و استانداردهای پذیرفته شده جهانی معطوف است.

بیست ونهم مهرماه بیانگر عزم و اراده ملی در مجموعه دولت و مردم برای توسعه صادرات غیرنفتی و در نتیجه توسعه اقتصادی کشور و فرصت بسیار مناسبی است تا از تلاش ستودنی کلیه صنعتگران، فعالان اقتصادی و مردان و زنانی که در سنگر جهاد اقتصادی، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند، سپاسگزاری نماییم.

این روز را به تمام فعالان این عرصه، تجار، بازرگانان، تولید کنندگان به ویژه تلاشگران و اعضای اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان شمالی که در بسترسازی برای جذب سرمایه های داخلی و خارجی و توسعه کسب و کار در استان گام های موثری بر می دارند، صمیمانه تبریک می گویم و سلامتی و توفیق روزافزون را در سایه اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم شریف استان خراسان شمالی از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز