مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

بیش از نیمی از ۳۲۸ پروژه نیمه تمام ورزشی اصفهان تکمیل شد افتتاح بزرگ ترین خانه شمشیر بازی آسیا در اصفهان

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۱:۳۶:۱۸
کد خبر: ۶۲۸۶۸۱
بیش از نیمی از ۳۲۸ پروژه نیمه تمام ورزشی اصفهان تکمیل شد
افتتاح بزرگ ترین خانه شمشیر بازی آسیا در اصفهان
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بیش از یک دوم 328 پروژه ورزشی اصفهان که نیمه تمام رها شده بود در ظرف چهار سال اخیر با کمک خیرین به اتمام و بهره برداری رسیده است.

به گزارش برنا از اصفهان، نشست خبری مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان عصر دیروز با حضور دکتر سلطان حسینی مدیر کل ورزش و جوانان، معاونین و مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان و جمعی از خبرنگاران ورزشی استان در ورزشگاه نقش جهان برگزار شد.

دکتر محمد سلطان حسینی اظهار داشت: همزمان با هفته تربیت بدنی، اکثر پروژه های ورزشی از جمله آکادمی ورزش، خانه شمشیر بازی، چندین استخر در شهرستان های استخر نجف آباد و فلاورجان، سالن های چند منظوره ورزشی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در هفته تربیت بدنی شاهد به بهره برداری رسیدن 24 خانه ورزش روستایی در شهرستان های فلاورجان، مبارکه وشرق اصفهان و 15 باب زمین چمن مصنوعی در سراسر استان بودیم. همچنین با توجه به رایزنی های انجام شده در آذر ماه امسال مسابقات چهارجانبه فوتبال در سالن 6 هزار نفری 25 آبان برگزار خواهد شد.

سلطان حسینی خاطرنشان کرد: امسال در بخش روستایی بزرگترین همایش روستاییان کشور در شاهین شهر برگزار شد و با توجه به شاخص های ارزیابی عملکرد توفیقات خوبی نصیب ورزش استان شد.

وی تصریح کردت: خوشبختانه در چهار سال اخیر بیش از نیمی از 328 پروژه ورزشی نیمه تمام استان تکمیل و به بهره برداری رسید که در این زمینه با توجه به محدودیت های مالی توانستیم از ظرفیت خیرین ورزشی استفاده کنیم و پروژه های مختلفی را آماده افتتاح کنیم از جمله می توان به خانه جوان، پیست موتور سواری، خانه شمشیر بازی و... اشاره کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان افزود: خانه شمشیر بازی یکی از بزرگترین پروژه های شمشیربازی در کشور است که به دست خیرین ورزش یار ساخته شد. همچنین پیست موتور سواری با هزینه 7 میلیاردی توسط خیرین ورزشیار آماده افتتاح هست و مهمترین پروژه ها در این بخش، پروژه ورزشگاه نقش جهان هست که نگهداری این پروژه به شرکت فولاد واگذار شده است.

در ادامه دکتر سلطان حسینی در پاسخ به سوال یکی از خبر نگاران در زمینه برنامه اداره کل ورزش و جوانان در حمایت از رشته های ورزشی از جمله والیبال گفت: وظیفه وزارت ورزش و جوانان در حمایت از این رشته های ورزشی در قالب سیاست گذاری است.در سال گذشته بیش از 3500 نفر قهرمان در حوزه های آسیایی، ملی و بین المللی داشتیم. که هر کدام از این قهرمانان نیز مطالبات به حقی دارند و تلاش کرد ه ایم که برخی از رشته های ورزشی را تحت پوشش تیم های بزرگ استان قرار دهیم و در طی چهار سال اخیر تعداد باشگاههای استان از 400 باشگاه به 1200 باشگاه رسیده است .

همچنین وی در سوال یکی دیگر از خبر نگاران در زمینه وضعیت برگزاری مجمع هیات همگانی گفت: با هماهنگی هایی با فدراسیون ورزش همگانی اقداماتی برای برگزای مجمع ورزش همگانی انجام شده است.

دکتر سلطان حسینی در سوال یکی دیگر از خبرنگاران در زمینه راهکار های تعامل با اصحاب رسانه گفت: در این زمینه می توان با تاسیس سازمان های مردم نهاد در حوزه رسانه اقداماتی در زمینه افزایش تعاملات، آموزش، بالا بردن سطح کیفی و... انجام داد و با اعتباری که در مجلس برای حوزه جوانان به تصویب رسیده می توانیم در آینده حمایت های مالی و معنوی از این سمن ها را داشته باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در زمینه وضعیت پارکینگ ورزشگاه نقش جهان گفت: پارکینگ ورزشگاه نقش جهان جوابگوی نیاز فعلی نیست و در صورتی که مراجع قضایی رای نهایی را صادر کنند، امکان خاکبرداری و آماده سازی فضا برای پارکینگ میسر می شود. همچنین چادرهای سقف ورزشگاه نقش جهان تهیه و خریداری شده و در حال حاضر دو سوم چادرها در حال دوخت و آماده سازی است.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم ضمن بازدید خبرنگاران ورزشی از ورزشگاه نقش جهان دکتر سلطان حسینی توضیحاتی را در زمینه نحوه تعمیرات و اقدامات انجام شده در ورزشگاه نقش جهان ارائه داد. در پایان این مراسم از خبرنگاران ورزشی با اهداء جوائزی تقدیر شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز