در راستای حمایت از صنعت و رونق تولید و اشتغال صورت گرفت؛

بازدید رییس سازمان صنعت قزوین از چند واحد صنعتی و معدنی در شهرک صنعتی آراسنج و لیا

۱۳۹۶/۰۸/۰۲ - ۱۳:۵۱:۲۶
کد خبر: ۶۲۸۷۷۷
بازدید رییس سازمان صنعت قزوین از چند واحد صنعتی و معدنی در شهرک صنعتی آراسنج و لیا
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای حمایت از صنعت و رونق تولید و اشتغال از چند واحد صنعتی و معدنی در شهرک صنعتی آراسنج و لیا بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی پرزحمت" رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین راستای حمایت از صنعت و رونق تولید و اشتغال از شرکت ذوب روی تال و گروه صنعتی مواد مهندسی مکرر واقع در شهرک صنعتی آراسنج و لیا بازدید کرد.

پرزحمت ضمن گفتگو با مدیران عامل این دو واحد صنعتی، از خط تولید آنها بازدید و از نزدیک در جریان پروسه تولید محصولات نهایی این دو شرکت قرار گرفت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در حاشیه این بازدید ضمن اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به نام سال  " اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال" از آمادگی کامل دولت محترم تدبیر و امید و مجموعه وزارت صنعت،معدن و تجارت در تحقق این شعار خبر داد و گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در راستای فراهم ساختن زمینه رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار در صنایع استان آماده است هر گونه کمکی را در غالب ارائه تسهیلات از طریق ثبت نام در سامانه بهین یاب و... در اختیار صنعتگران و معدنکاران محترم قرار دهد.

شرکت ذوب روی تال واقع در شهرک صنعتی آراسنج تولید کننده شمش روی با بالاترین گرید روی بوده که هم اکنون 110نفر کارگر در این واحد مشغول به تولید و اشتغال می باشند.

همچنین شرکت مواد مهندسی مکرر واقع در شهرک صنعتی لیا تولید کننده انواع رزین و پوشش های رزینی با اشتغال 85نفر و شرکت کامپوزیت مکرر تنها تولید کننده غشای آب بندی بنتونیتی مطابق با استاندارد های زیست محیطی در ایران می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز