استاندار قزوین:

رعایت استاندارد ایمنی و سلامت جامعه را تضمین می کند

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۱:۵۳:۱۲
کد خبر: ۶۲۹۱۳۹
رعایت استاندارد ایمنی و سلامت جامعه را تضمین می کند
عبدالمحمد زاهدی گفت: رعایت استاندارد ضامن ایمنی و سلامت جامعه است و همه باید پایبند به این امر باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "عبدالمحمد زاهدی" استاندار قزوین در مراسم گرامیداشت روز استاندارد و آیین تجلیل از واحدهای نمونه استاندارد استان قزوین، اظهار داشت: ایمنی و سلامتی مردم بستگی به رعایت استاندارد دارد و این امر نوعی سرمایه ‌گذاری و آینده ‌نگری در واحدهای تولیدی به شمار می ‌رود.

زاهدی اذعان کرد: اساس خلقت ضابطه‌ مند و قانون ‌مدار بوده و روابط بین پدیده‌ ها نیز بر همین اساس است.

وی بیان کرد: رفتار انسان ‌ها نیز همچون پدیده‌ های جهان باید هوشمند باشد و این مهم نیازمند فرهنگ ‌سازی و همت مردم است.

زاهدی گفت: با تقویت استاندارد، کالاها از مرغوبیت بیشتری برخوردار شده و مشتریان بیشتری در بازار پیدا می کنند که این موضوع رونق تولید و اشتغال را به دنبال دارد.

استاندار قزوین با بیان اینکه ما مدیران مسئول سلامت، امنیت و حفظ جان و مال مردم هستیم، خاطرنشان کرد: توجه به کیفیت و استاندارد کالاها را باید حرکت در مسیر حفظ سلامت و ایمنی شهروندان بدانیم.

زاهدی تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی قاچاق عدم توانایی در رقابت بوده که تولیدکنندگان باید در این زمینه تلاش جدی داشته باشند و کیفیت محصولات خود را ارتقای دهند.

وی خاطرنشان کرد: ارتقای سطح کیفیت کالاها در رونق اقتصادی، افزایش صادرات و اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نقش دارد که باید در اولویت برنامه‌ ها قرار گیرد.

زاهدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر درون‌ زا بودن اقتصاد مقاومتی ادامه داد: امروزدر دنیای ارتباطات زندگی می کنیم و ذائقه‌ افراد در جوامع تغییر می‌‌ یابد و اگر نتوانیم با ارتقای کیفیت کالاها در رقابت جهانی حضور یابیم سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی دچار مشکل می‌شود.

وی ادامه داد: استاندارد به منافع اقتصادی و سلامتی مردم کمک می‌کند و مسوولان باید در جهت رعایت مقررات استاندارد تلاش و اهتمام ویژه‌ ای داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز