مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

با تغییر شیوه جنگ های نوین ، لزوم توجه به پدافند غیرعامل بیشتر خودنمایی می کند

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۰۹:۴۰:۳۱
کد خبر: ۶۳۱۷۸۱
با تغییر شیوه جنگ های نوین ، لزوم توجه به پدافند غیرعامل بیشتر خودنمایی می کند
صبحگاه مشترگ گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولین در دبیرستان فرنو شهرستان قدس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران، صبحگاه مشترگ گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور مسئولین در دبیرستان فرنو برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان قدس در این مراسم گفت:پدافند غیرعامل یا همان دفاع غیرنظامی از اصولی ترین روش های کشورهای مترقی دنیا در مواجهه با بحران هاست.

محمدرضا بهمنش ادامه داد : پدافند غیرعامل ، شناسایی چالش ها ، نقاط ضعف و آسیب های یک دستگاه است تا بتوان با رفع نواقص ، پویایی و حرکت دستگاه منسجم ، رو به جلو و پایدار و مداوم باشد.

وی بیان داشت: با توجه به تغییر شیوه جنگ های نوین از جنگ سخت به جنگ نرم ، لزوم توجه به پدافند غیرعامل بیشتر خودنمایی می کند.

بهمنش با تأکید بر قرار گرفتن پدافند غیرعامل در تقویم روزانه مدارس عنوان کرد : در نظام آموزش و پرورش مسائلی همچون ،  آسیب های اجتماعی ، فضای مجازی ، پیش بینی آموزش های امدادی ، محکم ساختن سازه ها و امثال آن وجود دارد که می توان در زمینه پدافند غیرعامل با توجه به آن ها خسارات و آسیب ها را کاهش داد.

در ادامه از نهادهای همکاری کننده با آموزش و پرورش در زمینه پدافند غیرعامل و افزایش آگاهی دانش آموزان در برابر خطرات همچنین مدیران موفق در اجرای برنامه های پدافند غیر عامل در مدارس تقدیر شد.

شایان ذکر است مسئولین در پایان از نمایشگاه هفته پدافند غیر عامل و نمایشگاه "عاشورا از نگاه دانش آموزان فرنو" بازدید کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز