افتتاحیه چهارمین "المپیاد ورزشی درون مدرسه ای" درخرم آباد:

بهرامی : مشارکت ۱۰۵هزار دانش آموز/ کشف استعدادهای ورزشی در المپیاد

۱۳۹۶/۰۸/۱۰ - ۱۱:۲۸:۴۰
کد خبر: ۶۳۱۸۶۸
بهرامی : مشارکت ۱۰۵هزار دانش آموز/ کشف استعدادهای ورزشی در المپیاد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت:هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای توسعه آمادگی جسمانی و ارتقای سلامت روحی و روانی دانش آموزان است.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ،فرید بهرامی صبح امروزدر افتتاحیه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای اظهارداشت :  المپیادهای  ورزشی درون مدرسه ای بر اساس علائق دانش آموزان و امکانات استان برگزار می شود.

وی با اشاره به مشارکت 105هزار دانش آموز در این المپیاد ،افزود : 924آموزشگاه هم در برگزاری این المپیاد مشارکت و فعالیت جدی دارند .

بهرامی  با بیان اینکه المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای راهی برای افزایش روحیه تعامل و همکاری در بین دانش‌آموزان است،افزود: اولین هدف از برگزاری المپیادهای ورزشی ایجاد شور و نشاط در بین دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه در این المپیاد تمامی دانش‌آموزان علاقه‌مند به ورزش در مسابقات درون کلاسی و درون مدرسه‌ای شرکت می‌کنندو  خاطر نشان  کرد: این طرح به‌عنوان یک برنامه مکمل ورزشی با هدف افزایش میزان فعالیت‌های ورزشی دانش‌آموزان و جهت ایجاد فرصتی برای مشارکت گروهی و یادگیری مهارت‌های اجتماعی اجرا می‌شود.

بهرامی با بیان اینکه المپیاد‌های ورزشی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و جسمی دانش‌آموزان موثر است ،یادآورشد: دانش‌آموزان باید در کنار تحصیل علم و دانش به سلامت جسم و روح خود اهمیت دهند و برگزاری المپیادهای ورزشی  این بستر را فراهم می‌کند.

به گفته وی  کشف استعدادهای ورزشی دانش آموزان از مهمترین اهداف المپیاد درون مدرسه ای است که باید به این مهم توجهی ویژه شود.

 برپایه این گزارش ،این مراسم با رژه تیم‌های شرکت کننده و قرائت سوگندنامه از سوی شرکت کنندگان داوران و روشن کردن مشعل المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای پایان یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز