پس از تعقیب و گریز ۷ ساعته در گرین کوه الشتر؛

باند حرفه ایی شکارچیان به دام افتادند

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۲:۰۳:۴۲
کد خبر: ۶۳۲۲۴۶
باند حرفه ایی شکارچیان به دام افتادند
تیم یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان به فرماندهی مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان باند حرفه ای شکار غیر مجاز را در منطقه شکار و صید ممنوع گرین الشتر دستگیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان  ؛در پی گشت و کنترل مامورین یگان حفاظت محیط زیست استان  به فرماندهی مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در منطقه شکار و صید ممنوع گرین الشتر متوجه حضور شکارچی در منطقه مذکور شده که  با فرماندهی مدیرکل حفظت محیط زیست استان و  بیتوته شبانه  توانستند پس از تعقیب و گریز 7 ساعته در منطقه صعب العبور گرین الشتر، این باند حرفه ای از شکارچیان  غیر مجاز را دستگیر نمایند.   

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان در این خصوص به خبرنگاران گفت: در این عملیات که فرماندار شهرستان الشتر و محیط بانان یگان حفاظت نیز حضور داشتند  از شکارچیان غیرمجاز سه قبضه اسلحه غیرمجاز، تعداد 100 عدد فشنگ و دو دستگاه دوربین شکاری کشف و ضبط گردید.

مهرداد فتحی بیرانوند افزود:  پرونده و صورتجلسه تخلف این باند حرفه ای شکار تکمیل و به همراه متخلفین به مراجع قضایی مربوطه تحویل داده شد.

شایان ذکر است  که مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان بصورت هفتگی به همراه مسئولین استانی و شهرستانی و کارشناسان، مناطق تحت مدیریت و زیست گاههای استان را پایش و از نزدیک با وضعیت و مشکلات محیط بانان آشنا و تلاش لازم را برای افزایش ضریب حفاظتی  مناطق انجام می دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز