معاون عمرانی استاندار قزوین خبر داد:

استقرار بیمارستان ۴۵تختخوابی سیار قزوین در مرز مهران

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۰۴:۰۶
کد خبر: ۶۳۲۲۸۳
استقرار بیمارستان ۴۵تختخوابی سیار قزوین در مرز مهران
معاون عمرانی استاندار قزوین از استقرار بیمارستان 45تختخوابی سیار قزوین در مرز مهران جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار قزوین در نشست ستاد ساماندهی زائران اربعین حسینی (ع) که در استانداری قزوین برگزار شد گفت: بیمارستان 45تختخوابی سیار قزوین با تمامی امکانات برای خدمات رسانی بهتر به زائران در مرز مهران مستقر شده است.

فرخزاد افزود: بخشی از فعالیت های ستاد ساماندهی در داخل استان برای زائران و بخشی دیگر نیز در مرزها و به شکل برون مرزی صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: به شهرداری های در مسیر زائران ابلاغ شده است که برای خدمات رسانی به زوار آمادگی داشته باشند و در مرز مهران و خسروی نیز خدمات استان را فعال کرده ایم.

فرخزاد ادامه داد: فعالیت های پشتیبانی استان درستادهای مردمی و فعالیت های اداری به عنوان معین استان ایلام آغاز شده و نماینده مقیم استان برای هماهنگی ها و ارتباطات لازم در عراق مستقر شده است.

یوسف جهانی پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استان قزوین نیز در این نشست گفت: زائران حسینی (ع) بدون مجوزهای قانونی به سمت مرزها حرکت نکنند چون با هرگونه تخطی از قانون به شدت برخورد خواهد شد.

یوسف افزود: اقدامات دستگاه ها تا پایان مراسم اربعین این کنگره بی نظیر جهانی ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم و اضطرار جلسات فوری تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید هشدار دهیم که لازم است مشتاقان اربعین حسینی (ع) قانونی عمل کنند و بدون مجوز به سوی مرزها اعزام نشوند.

جهانی پور خاطرنشان کرد: زائران حسینی (ع) اگر بخواهند از معبرهای غیرقانونی از کشور خارج شوند علاوه بر خطرات مین به شدت توسط نیروهای عراقی با آنها برخورد خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از رسانه ملی و اصحاب رسانه ادامه داد: در یک ماه گذشته اطلاع رسانی و آگاهی بخشی خوبی در زمینه اربعین حسینی توسط رسانه ها صورت گرفت و اکنون رسالت آنها بیش از پیش خواهد بود.

در ادامه این جلسه اعضای کمیته ها و کارگروها به ارائه گزارش پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز