بازیکن تیم فوتسال پارس نوین قزوین:

تمریناتمان را برای قهرمانی و صعود استارت زده ایم

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۳:۵۴:۱۶
کد خبر: ۶۳۲۹۵۸
تمریناتمان را برای قهرمانی و صعود استارت زده ایم
ساناز حیدری گفت: در رقابتهای فصل پیش روی فوتسال دسته یک بانوان تنها برای کسب موفقیت حاضر خواهیم شد و تمریناتمان را برای قهرمانی و صعود استارت زده ایم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "ساناز حیدری" بازیکن تیم فوتسال پارس نوین قزوین در مصاحبه اختصاصی با برنا با اشاره به پیگیری تمرینات این تیم برای حضوری مقتدر در رقابتهای لیگ یک اظهار کرد: خوشبختانه در دو ماه اخیر تمرینات خوب و منظمی را پشت سرگذاشته ایم و تمهیدات خوبی نیز برای حضور موفق در لیگ یک اندیشیده شده است و امسال برای قهرمانی و صعود به لیگ برتر به مصاف رقبا خواهیم رفت.

حیدری که سابقه عضویت در تیم های تاکستان، قزوین، رودسر، چابکسر، آرسن تهران،  شهاب کرج و شهرداری دزفول در دسته یک و دو را در کارنامه دارد در خصوص مسابقات فصل گذشته لیگ دو توضیح داد: مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود که خوشبختانه با همت و درایت بچه ها دوم شدیم و صعود کردیم.

وی با اشاره به تعداد کم بازیکنان پارس نوین در این مسابقات ادامه داد: علیرغم اینکه با تعداد بازیکنان کمتری نسبت به حریفان و تنها با 10بازیکن در این مسابقات حضور داشتیم توانستیم با همبستگی و یکدلی میان کادرفنی و بازیکنان بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم و در نهایت هم به لیگ یک صعود کنیم.

بازیکن شماره 7پارس نوین با تاکید بر تدارکات خوب این تیم برای حضور قدرتمند در رقابتهای لیگ یک اذعان کرد: بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند و تمرینات اصولی و حرفه ای را پشت سر می گذاریم و با جذب چند بازیکن دیگر این تمرینات وارد فاز جدی تری خواهد شد.

حیدری ادامه داد: رایزنی هایی هم برای اخذ میزبانی مسابقات انجام شده که در صورت تحقق این امر مسیر قهرمانی و صعود ما تسهیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات احتمالا از نیمه دوم آذر ماه آغاز خواهد شد عنوان کرد: همه دغدغه کادرفنی و بازیکنان موفقیت و صعود تیم است و باتوجه به شرایط موجود بسیار به تحقق این امر امیدوار هستیم.

بازیکن تیم فوتسال پارس نوین قزوین با اشاره به عدم انعقاد قراردادهای مالی با بانوان تاکید کرد: مسوولان باید حمایت خود را از ورزش بانوان بیشتر کنند و به بازیکنان برای موفقیت انگیزه دهند.

حیدری در خصوص نحوه پیگیری تمرینات این تیم توضیح داد: تمریناتمان به صورت منسجم در طول هفته در سالن شهید بابایی و الغدیر پیگیری می شود و تنها دور روز استراحت داریم.

وی اذعان کرد: هیات فوتبال قزوین هتل ورزش را برای اسکان ما درنظر گرفته است که امیدواریم با فراهم کردن شرایط حرفه ای بستر برای صعود و موفقیت این تیم فراهم شود.

بازیکن تیم فوتسال پارس نوین قزوین با اشاره به اهمیت میزبانی در این مسابقات افزود: مسوولان قول اخذ میزبانی را داده اند که امیدواریم عملی شود.

حیدری خاطرنشان کرد: تنها خواسته ما از مسوولان این است که اجازه ندهند این تیم هم به سرنوشت کاسپین دچار و منحل شود و ما هم همه تلاشمان را می کنیم جواب اعتماد آنها را در زمین بدهیم.

وی با بیان اینکه همه امکانات برای موفقیت پارس نوین مهیاست ادامه داد: خوشبختانه سالن و امکانات سخت افزاری خوبی در اختیار داریم و کادرفنی و بازیکنان برای موفقیت و صعود به لیگ برتر هم قسم شده ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز