مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان :

پدافند غیرعامل، جامعه را از تهدیدات دشمن مصون می کند

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۱:۱۱
کد خبر: ۶۳۳۰۰۴
پدافند غیرعامل، جامعه را از تهدیدات دشمن مصون می کند
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با شناخت و اجرای مناسب پدافند غیرعامل، جامعه از عمده تهدیدات دشمن مصون می ماند.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ مصطفی خزاعی در مراسم نمادین پدافند غیرعامل که با حضور مسوولین در دبیرستان دخترانه ریحانه النبی همدان برگزار شد، با اشاره به  اهمیت پرداختن به پدافند غیر عامل به عنوان یک ضرورت در جامعه، اظهار کرد: مصون سازی جامعه از خطرات به ویژه تهدید و تجاوز دشمن ضرورتی همیشگی است.

خزاعی افزود: ما همواره باید توانمندی های خود را بالا ببریم تا بتوانیم در مقابل فشارها و تهدیدات دشمن ایستادگی کنیم.

وی با بیان این که دشمن در هر زمان با توجه به شرایط، از شیوه های مختلف برای نفوذ و تهدید استفاده می کند، تصریح کرد: تحریم اقتصادی یکی از این شیوه هاست که دشمن سعی می کند با این ابزار به نظام و کشور ما ضربه وارد کند.

خزاعی گفت: چاره این کار را مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی دانسته اند که چنانچه محقق شود، ما را به یک نقطه اطمینان می رساند تا جامعه در مقابل تکانه های دشمن مصون بماند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تهاجم فرهنگی را از دیگر شیوه های مقابله دشمن با نظام ذکر کرد و یادآور شد: در این راستا فضای مجازی به عنوان یک ابزار مهم مورد استفاده دشمن قرار گفته که باید با هوشیاری و دقت با تهدید دشمن مقابله کنیم.

خزاعی تأکید کرد: با شناخت و اجرای مناسب پدافند غیر عامل، جامعه از عمده تهدیدات دشمن مصون می ماند و زمینه برای رشد و بالندگی نظام فراهم می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز