یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال سرقت از زنان کهنسال

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۴:۴۵:۴۲
کد خبر: ۶۳۳۰۰۷
یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال سرقت از زنان کهنسال
اعضای یک باند حرفه ای که با ترفندی خاص اقدام به سرقت طلاجات و زیور آلات زنان کهنسال می کردند در عملیات ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه دستگیرشدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، "سرهنگ رجبعلی مختاری" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلاجات و زیور آلات زنان کهنسال در شاهین شهر که توسط فرد  ناشناس صورت گرفته بود، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی افزود: در این راستا مأموران تحقیقات خود را آغاز و با انجام تحقیقات گسترده و جمع آوری قرائن و شواهد و سرنخ های موجود سرانجام اعضای یک باند حرفه ای شامل دو مرد و یک زن را شناسایی و طی هماهنگی با مقام قضائی هر سه نفر را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: این سارقان در سرقت های خود با ظاهری موجه و مذهبی وبا استفاده از خودروهایی با پلاک های جعلی در معابر عمومی زنان کهنسال را طعمه خود قرار داده و به بهانه کمک کردن و رساندن به منزل، آنها را سوار برخودروی خود می کردند و با زمینه چینی و جلوه دادن خود به عنوان فردی مذهبی اعتمادشان را جلب و سپس با ترفندی خاص اقدام به سرقت تمامی زیور آلات آنها می کردند.

این مقام مسئول با اشاره به اعتراف سارقان به10 فقره سرقت زیور آلات افراد کهنسال با این شیوه گفت: ارزش طلاجات سرقت شده از مال باختگان در تمامی این سرقت ها بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ مختاری خاطر نشان کرد: در این رابطه با شناسایی مال باختگان و اخذ شکایات آنها هر سه متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی منتقل و با قرار صادره روانه زندان شدند.

سرهنگ مختاری در پایان از عموم شهروندان بویژه زنان کهنسال خواست که به هیچ عنوان سوار خودروهای ناشناس نشوند و در صورت مواجهه با چنین افرادی هرگز فریب آنها را نخورده و سریعا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز