کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک از داخل سرویس بهداشتی یک منزل مسکونی

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۰۹:۲۳:۴۹
کد خبر: ۶۳۳۲۰۱
کشف ۳۰۰ کیلوگرم تریاک از داخل سرویس بهداشتی یک منزل مسکونی
دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از مورد ضربه قرار گرفتن یکی از باندهای فعال ومسلح قاچاق مواد مخدر خبر داد وافزود:اعضای این باند اقدام به جابجایی محموله های کلان مواد مخدر از مرزهای شرقی به استان های عمقی کشور می نموده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مجید سیمی اظهار داشت:پس از چندین ماه کار اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان،بادستور قضائی،باند مذکور در جنوب استان کرمان مورد ضربه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کلیه سرکردگان اصلی این باند در داخل وخارج از کشور مورد شناسایی قرار گرفته اند،عنوان کرد:در آخرین درگیری ماموران اطلاعاتی با اعضای این باند،یک قاچاقچی که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود دستگیر شده است

این مقام قضائی به تعقیب وگریز مسلحانه ماموران با قاچاقچیان مسلح اشاره کرد و افزود:در نهایت خودروی حامل مواد مخدر به ضرب گلوله متوقف گردید.

وی اعلام کرد:در این عملیات علاوه بر کشف 550کیولوگرم مواد مخدر از نوع تریاک یک دستگاه خودرو به همراه مقادیری سلاح جنگی وفشنگ ضبط شده است.

دادستان کهنوج بیان داشت:تحقیقات تکمیلی در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج ادامه دارد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج همچنین از کشف 30بسته 10کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک از داخل سرویس بهداشتی یک منزل مسکونی در کهنوج خبر داد وافزود:در این رابطه نیز یک متهم دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز