قوی ترین مرد ایران در گفت و گوی اختصاصی با برنا:

با وجود حریفان قدرتمند برای هفتمین سال پیاپی قهرمان شدم

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۳:۵۷:۲۶
کد خبر: ۶۳۳۴۷۶
با وجود حریفان قدرتمند برای هفتمین سال پیاپی قهرمان شدم
علی شکری گفت: مسابقات قوی ترین مردان ایران از سطح فنی بالایی برخوردار بود و با وجود حریفان قدرتمند برای هفتمین سال پیاپی قهرمان شدم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، "علی شکری" مرد آهنین دسته 105کیلوگرم استان قزوین پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قوی ترین مردان ایران در گفت و گوی اختصاصی با برنا با اشاره به سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: یازدهمین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران در وزن 105کیلوگرم با حضور حدود 50ورزشکار در استان البرز برگزار شد که علیرغم آمادگی حریفان خوشبختانه برای هفتمین سال پیاپی موفق به قهرماین در این مسابقات شدم.

شکری با تاکید براینکه همه حریفان در این مسابقات عالی بودند، ادامه داد: 7-6 نفر در فینال، رقابت نزدیکی داشتیم و ماهیت این مسابقات طوری است که اگر صدم ثانیه مکث کنید قهرمانی از دست می رود.

وی با اشاره به دریافت سومین کمربند پهلوانی خود در جریان این مسابقات خاطرنشان کرد: در این مسابقات علاوه بر قهرمانی موفق به دریافت سومین کمربند پهلوانی خود و کسب عنوان امپراتور قوی ترین مردان ایران شدم که افتخار بزرگی برای من محسوب می شود.

مرد آهنین دسته 105کیلوگرم استان قزوین در خصوص آیتم های این مسابقات توضیح داد: آیتم مقدماتی شامل حمل چمدان هر طرف 140کیلوگرم و در مجموع 280کیلوگرم در مسافت 20متر رفت و 20متر برگشت بود.

شکری ادامه داد: 8قلت لاستیک 380کیلوگرمی از دیگر آیتم های این مرحله بود که رقابت را برای ورزشکاران فشرده کرده بود.

وی با اشاره به آیتم های نیمه نهایی این مسابقات خاطرنشان کرد: در این مرحله اسکات تعادلی 370کیلوگرمی را در پیش داشتیم ک مسافت آن 20متر بود و لیفت ماشین دیگر آیتم این مرحله بود.

مرد آهنین دسته 105کیلوگرم استان قزوین ادامه داد: در فینال هم باید کنده تکرار 120کیلوگرمی را بلند می کردیم و گوی های 100تا 160کیلوگرمی را روی سکو می گذاشتیم و حمل نقشه ایران با وزن 170کیلوگرم هم در دستورکار بود که خوشبختانه در همه این مراحل توانستم از رقبا پیشی بگیرم.

شکری با تاکید بر سطح بالای این مسابقات تصریح کرد: نفر اول 105کیلوگرم کشور مجوز حضور در مسابقات مردان آهنین را دریافت می کند و بقیه ورزشکاران هم هرسال یک تست ورودی را باید پشت سر بگذارند.

وی درباره عدم برگزاری مسابقات مردان آهنین و پخش از شبکه سه سیما در چند سال اخیر توضیح داد: آقای خودنگاه داور مسابقات قول برگزاری این مسابقات را داد اما تحقق این امر منوط به جذب اسپانسر است.

این قهرمان الوندی ادامه داد: 2-1سال این مسابقات به دلیل مشکل اسپانسر روی آنتن نرفت و یک سال هم صداوسیما برای پخش این مسابقات مشکل داشت و شایعات مطرح شده در خصوص اینکه حواشی ایجاد شده برای قهرمانان در عدم برگزاری این مسابقات دخیل بود بی پایه و اساس است.

شکری با بیان اینکه به خوبی در این مسابقات محک خوردم افزود: هر سال 9-8ماه برای حضوری مقتدر در این مسابقات تمرین دارم و استارت تمریناتم را از اوایل آبان ماه می زنم تا حرف های زیادی برای گفتن در مصاف با رقبا داشته باشم.

وی درخصوص برنامه خود برای آینده اظهار کرد: اگر مسابقات مردان آهنین در ایام نوروز برگزار شود مانند سال91 پرقدرت در این رقابتها ظاهرخواهم شد.

امپراتور قوی ترین مردان ایران ادامه داد: انتخابی سنگین وزن ها دی ماه برگزار می شود و امیدوارم پس از مدت ها وقفه مجددا شاهد برگزاری رقابتهایی جذاب با حضور قوی ترین مردان ایران در قالب مسابقات مردان آهنین باشیم.

شکری خاطرنشان کرد: عدم برگزاری این مسابقات در سالیان اخیر به لحاظ انگیزشی تاثیر منفی روی ورزشکاران گذاشته و اکثر سنگین وزن های ایران بلاتکلیف هستند و از سرگیری این مسابقات می تواند روحیه آنها را تقویت کند.

علی شکری2

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز