استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

توزیع ناعادلانه اعتبارات مهم‌ترین مشکل مناطق و شهرستان‌های استان

۱۳۹۶/۰۸/۱۴ - ۱۵:۲۰:۴۰
کد خبر: ۶۳۳۵۵۳
توزیع ناعادلانه اعتبارات مهم‌ترین مشکل مناطق و شهرستان‌های استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهمترین مشکلات مناطق و شهرستان‌های استان را توزیع ناعادلانه اعتبارات عنوان کرد و گفت: این مهم که دغدغه‌ای برای من شده به صورت جدی پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز در نشست شورای اداری چرام ؛علی محمد احمدی گفت : یکی از مهمترین مشکلات  مناطق و شهرستان‌ها را توزیع ناعادلانه اعتبارات عنوان کرد و گفت: این مهم که دغدغه‌ای برای من شده به صورت جدی پیگیری می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت شهرستان چرام در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت، آب و گردشگری این شهرستان افزود: تلاش کنیم برای رونق‌بخشی، رفاه و ایجاد تحولات اقتصادی شرایط را در این شهرستان فراهم کنیم.

احمدی ادامه داد: از 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبارات عمرانی این استان 620میلیارد ریال اعتبار از محل‌های مختلف به شهرستان چرام اختصاص یافت.

احمدی با اشاره به اعتبارات عمرانی استان گفت: در سال 96،  8 هزار و 900 میلیارد ریال اعتبار به بخش عمرانی کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شده است.  

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که مشکلات دانشکده صنعت و معدن چرام باید به زودی رفع شود خاطرنشان کرد:  دانشکده صنعت و معدن چرام باید مستقل شود و وابستگی آن به دانشگاه یاسوج منطقی نیست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز