دکتر همتی در دیدار شورای مرکزی کانون‌های جوانان هلال احمر استان:

ظرفیت عظیمی به پشتوانه حضور جوانان در هلال احمر وجود دارد

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۳:۲۲
کد خبر: ۶۳۳۸۵۳
ظرفیت عظیمی به پشتوانه حضور جوانان در هلال احمر وجود دارد
استاندار هرمزگان گفت: ظرفیت عظیمی به پشتوانه حضور جوانان در هلال احمر وجود دارد که باید قدردان حضور جوانان استان هرمزگان در این جمعیت بود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در دیدار با اعضای شورای مرکزی مجامع کانون‌های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان که به مناسبت هفتادمین سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر برگزار شد، عنوان کرد: یکی از خصوصیات خوب هلال احمر مشارکت جوانان در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های این جمعیت است و با تکیه برنیروی جوان می توان حماسه آفرید.

وی ادامه داد: فعالیت‌های هلال احمر فعالیت‌های ارزشمندی است که از سوی جوانان رهبری و مدیریت می‌شود.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: ظرفیت عظیمی به پشتوانه حضور جوانان در هلال احمر وجود دارد که باید قدردان حضور جوانان استان هرمزگان در این جمعیت بود.

همتی بیان داشت: در بحث آسیب های اجتماعی و فعالیت‌های فرهنگی، اقدامات قابل قبولی توسط هلال احمر انجام پذیرفته که تداوم این فعالیت‌ها از خواسته‌های مجموعه دولت در استان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان نیز در این نشست، عنوان کرد: جمعیت هلال احمر با اعتقاد به نیروی جوان فعالیت‌های متعددی را در سطح استان انجام داده است.

علی اعمی افزود: باورپذیری و حس مسئولیت‌پذیری جوانان و بهره‌گیری از توان آنان برای اجرای برنامه‌ها یکی از اولویت های جمعیت هلال احمر است.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان هرمزگان نیز در این نشست، اظهار داشت: در سال جاری بیش از دو هزار جوان در استان هرمزگان در برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه جوانان هلال احمر حضور و مشارکت داشتند.

رفیعی بندری اضافه کرد: توسعه فعالیت‌های عام المنفعه و بشردوستانه در سطح استان هرمزگان به مدد و همراهی خود جوانان در حال اجراست.

وی تصریح کرد: مجامع کانون‌های جوانان محلی برای ارائه تئوری‌های نو و بکر و بهره‌بردن از ذهن خلاق جوانان است.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز