در جلسه ای با حضورمعاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی عنوان شد؛

هدف طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء رفع نیازهای زائران حرم رضوی است

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۴:۳۶:۵۷
کد خبر: ۶۳۴۰۴۳
در جلسه ای با حضور معاون هماهنگی و مدیریت امورزائران استانداری، قائم مقام سازمان همیاری و معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی، بر لزوم هماهنگی و همکاری تمامی دست اندرکاران این حوزه در جهت اجرای طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء به عنوان طرحی درجهت رفع مطالبات، نیازها و آرامش زائران تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، در این جلسه که روز گذشته در دفتر معاونت اماکن متبرکه آستان قدس روضی برگزار شد، طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء که توسط شرکت باهشت گردشگر، اولین هلدینگ تخصصی وابسته به سازمان همیاری در این حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

معاون اماکن متبرکه آستان قدس رضوی،  در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، اظهار داشت: محور برنامه ها و اقدامات این طرح مطالبات و نیازهای زائرین است و آرامش این عزیزان باید هدف اصلی و نهایی مسئولین و مجریان طرح مبداء به مبداء قرار گیرد.

سید خلیل منبتی، اذعان داشت: آستان قدس رضوی در معاونت های مختلف آمادگی کامل خود را برای ارائه خدمات مطلوب و مورد پسند زائران علی بن موسی الرضا(ع) در موضوعات فرهنگی، رفاهی و مذهبی اعلام می دارد.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری نیز با اشاره به تشکیل شورای راهبری طرح زیارت گروهی مبداء به مبداء، گفت: این شورا با حضور مدیران ارشد معاونت هماهنگی و مدیریت امور زائرین و سازمان های متولی زیارت و گردشگری از جمله آستان قدس رضوی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی، سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی و نمایندگان شرکت باهشت به عنوان هلدینگ تخصصی این طرح، شکل گرفته و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

محمد حسن واحدی ادامه داد: فعالیت های خوبی طی 18 ماه اخیر در زمینه اجرای طرح مبداء به مبداء صورت گرفته و هم اکنون سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به عنوان مدیر عالی و شرکت باهشت گردشگر به عنوان مجری و هلدینگ تخصصی در این زمینه انتخاب شده اند.

وی همچنین با اعلام اینکه در سال گذشته قریب به 28 میلیون زائر به مشهد مقدس مشرف شده اند، اظهار امیدواری کرد: با رویکرد جدید اجرای طرح مبداء به مبداء، میزان رضایت مخاطبان این طرح به حداکثر ممکن برسد.

گفتنی است، اسماعیل نورمحمدی، قائم مقام سازمان همیاری شهرداری ها، دوائی، قائم مقام انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و هوایی، سید سعید هاشمیان، مدیرعامل شرکت باهشت گردشگر در این جلسه حضور داشتند و در خصوص اقدامات انجام شده، ظرفیتها و کاستی های طرح زیارت گروهی مبدا به مبداء و نیز سامانه جامع بین المللی زیارت و گردشگری مشهد مقدس visitmashhad.irگفتگو کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز