معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان خبر داد :

رونمایی از سامانه مرکز ملی پایش کسب و کار در سفر وزیر به سمنان

۱۳۹۶/۰۸/۱۶ - ۱۵:۱۵:۱۳
کد خبر: ۶۳۴۴۸۵
رونمایی از سامانه مرکز ملی پایش کسب و کار در سفر وزیر به سمنان
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان از سفر وزیر اقتصاد در آینده نزدیک به استان سمنان خبر داد و گفت: سامانه مرکز ملی پایش کسب و کار در سفر وزیر به استان به‌صورت پایلوت رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ محمد همتیان در جلسه هماهنگی در خصوص کمیته پاسخگویی مرکز ملی پایش کسب و کار  گفت : با حمایت و کمک استاندار فضای مطلوبی در استان در حوزه فضای کسب و کار فراهم شده و توقعات نسبت به سایر استان‌ها بیشتر شده است.

وی با اشاره به شاخص بالای سلامت اداری در این استان افزود: استان سمنان در بحث سلامت اداری بالاترین رتبه را به جهت تعاملات نزدیک فیمابین دستگاه‌های اجرایی دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره نهایی شدن سفر وزیر اقتصاد به این استان در آینده نزدیک تصریح کرد: سامانه در سفر وزیر اقتصاد به استان رسماً افتتاح خواهد شد .

همتیان با اشاره به لزوم نظارت مدیران استانی در این سامانه از مدیران دستگاه‌ها خواست: با ورود جدی به سامانه و رفع مشکلات، مباحث را کاملا رصد کنند .

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولین باید با مخاطبین ارتباط مؤثر برقرار کنند افزود: راه‌اندازی این سامانه در استان سبب می شود که به عنوان استان پایلوت، پایه ای برای سایر استان‌ها شویم تا آنها از تصمیم سازی‌ها و تجربه ما در استان خود بهره گیرند .

معاون استاندار سمنان با اشاره به شکل‌گیری بسترها برای ایجاد دولت الکترونیک و چند طرح ملی در این استان گفت:   برای حذف کپی شناسنامه و کارت ملی هماهنگی های لازم انجام شده و از همه درخواست دارم گام به گام همراهی خوبی در این مسیر داشته باشند.

وی ادامه داد: دولت وزارت اقتصاد را در این حوزه مکلف کرده و ما طبق ماده 25 قانون ششم موظفیم با 10درصد ارتقا، رتبه خود را از 124 به 70 برسانیم.

همتیان اضافه کرد: هرچه رتبه شاخص‌های کسب و کار ارتقاء بیشتری پیدا کند، سرمایه گذاران بیشتری استان سمنان را برای سرمایه گذاری انتخاب می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز